czwartek, 7 lutego 2013

Lista rzeczy do zrobienia przed 18

Things that must be done before 18 
 
1.Wyjechać ze znajomymi/przyjaciółką do L.A/Paris/London

2.Schudnąć

 3.Mieć wakacje jak w filmie (przystojni chłopcy, zabawa, szaleństwo i nocne spotykanie uciekanie)

4.Pójść na najbardziej wystrzałowe i drogie zakupy w swoim życiu

5.Zrobić sobie tatoo na nadgarstku 

6.Zrobić całą a6w

7.Powiesić na całej ścianie swoje fotografie z przyjaciółmi

8.Znaleźć tego jedynego, uwieść go i zatrzymać na zawsze

9.Nocować na plaży

10.Puścić latający lampion

11.Nabrać chęci do nauki
 
12.Nauczyć się chodzić na szpilkach min. 10cm


6 komentarzy:

  1. 12 chce czerwone

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio napisałam do koleżanki żebyśmy zrobiły taką listę , patrzę a tu ty coś takiego stworzyłaś *.*

    świetny blog , zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Phi... ja już mam pozamiatane. Ale w sumie mogłabym zrobić listę co zrobię przed studiami. ;p

    Podoba mi się tu, więc lecę oglądać starsze. ^^

    OdpowiedzUsuń