wtorek, 28 lutego 2012

Here we go.!. Bo są takie chwile, za które człowiek oddałby całe zycie;*

A więc na początku powinnyśmy napisać coś o sobie. Jesteśmy dwoma dziewczynami różniącymi się od siebie wyglądem,kolorem włosów (Kaya-Czizzi jest blondynką, zaś Dominika-Miśka jest brunetką), wiekiem, zainteresowaniami, stylem ubierania się. Ale w jednej rzeczy jesteśmy takie same:
1. Mamy taki sam gust wobec chłopców.
2. Skoczyłybyśmy za sobą w ogień.
Będziecie bez problemu odróżniać kiedy która z nas pisze, ponieważ nasze pisanie się od siebie bardzo różni. Moje pisanie (czyli Czizzi) wygląda tak: " .!. , .?. " Zaczęłam tak pisać przez mojego przyjaciela, gdyż dużo piszę z nim na fejsie i tak mi się już przyjeło. Jak Miśka pisze.?. Hym szczerze pisząc nie mam pojęcia nigdy nie zwróciłam na to uwagi. Pewnego dnia gdy siedziałyśmy sobie u mnie w domu na parapecie wpadłyśmy razem na pomysł aby opisać nasze życie od którego się uzależniłyśmy-stąd nazwa. Opiszemy wszystko co się wydarzyło odkąd się znamy a znamy się już przez hym.?. 5 lat  - sporo prawda.?. Opiszemy nasze genialne pomysły, nasze sukcesy, porażki i nasze miłości.!. Oj będziecie mieć sporo do czytania. Here we go.!.
Witam Wszystkich :*
Nazywam się Kaya, nie mam pojęcia dlaczego ale moi przyjaciele zwą mnie "Czizzi" już się tak przyjeło.Wiek.?. Hym on nie ma znaczenia to tylko dwie cyfry mogę wam tylko powiedzieć, że jestem tą młodszą w naszym gronie... Moje zainteresowania Hym muzyka teraz pytanie jaka.?. a więc w szególności rocka ale to też zależy od nastroju czyli też taka jaka wpadnie mi w ucho,jeszcze do moich zainteresowań należy taniec new style-taniec to moja pasja od dziecka i oczywiście moda <33 Kocham ją.!. Uwielbiam projektantów takich jak: Coco Chanel, Louis Vuitton, D&G i wiele innych. Teraz pytanie jaka jestem A więc jestem zwariowana, głupia ale czasem bywam zaskakująco mądra, niczego się nie boję, jestem zdolna do zrobienia wszystkiego, szalona. Nie wiem tak na prawdę czy bycie szalonym jest dobrą cechą, gdyż moje pomysły czasem mnie zaskakują i przerażają.!. Rodzeństwo.?. Tak oczywiście posiadam je i darzę je wielkim szacunkiem <3 Jakich cenię ludzi a jakich nie.?. Nie lubię ludzi którzy kłamią, nie szanują innych, uważają się za lepszych od innych, nie potrafią docenić tego, co ktoś dla nich robi. Nienawidzę kłamców, dlatego są u mnie na szarym końcu. Tak samo jak ludzie którzy wyolbrzymiają swoje problemy, podcinają się swoimi problemami czy coś w tym stylu.  Lubię ludzi szczerych, otwartych, naturalnych którzy nie ukrywają swojego ja,  nie udają nikogo przy nikim, są lekko szaleni i nie da się z nimi nigdy nudzić poczucie własnej wartości. Nie oceniam ludzi po wyglądzie, tylko to co wnoszą nowego, ich styl życia, patrzenie na świat, charakter. Wygląd nie jest najważniejszy. Liczą się uczucia. Wiele ludzi o tym zapomina. Amen moja długie kazanie skończone.!.



6 komentarzy:

  1. Wo-ho-ho ;p
    Max twój komentarz nas zaskoczył ;o
    < 3 chłopaki <.,.>

    OdpowiedzUsuń
  2. jak przeczytałam was opis od razu stwierdziłam , że wasz Blog będzie dość ciekawy . Bardzo podoba mi się Kayi opis jakich ceni ludzi
    Oby tak dalej
    Świetnie wam to wychodzi
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku dziękuję bardzo napisałam prawdę wobec ludzi.
    dobrze będziemy starać się tak dalej. Dziękujemy Bardzo :*
    My też Pozdrawiamy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko spoks,tylko ile macie lat?I dodajcie swoje focie.I powstawiajcie video.Tak tylko wam radze.

      Usuń
  4. yyyyyyyyy....... żal.

    OdpowiedzUsuń