środa, 29 maja 2013

Versatile Blogger Award

Jak wynika z tytułu, zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez Aleksandre Antoniak (http://to-be-oneself-forever.blogspot.com/) Jak przeczytałam komentarz, pod wcześniejszym postem, że nominuje mojego bloga, nie mogę ukryć byłam w lekkim szoku. Jestem zaszczycona mogąc brać udział.

Regulamin:
1. Podziękować nominującemu blogowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować co najmniej 7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów tych blogów

Fakty o mnie.?.
1. Jestem otwarta na nowe znajomości.
2. Jeśli kogoś nie lubię to wolę być wredna (prawdziwa) niż udawać tej osoby "przyjaciółeczkę"
3. Mam w życiu osoby, za które oddałabym życie
4. Zazwyczaj jak powinnam zachować powagę to wybucham śmiechem i nie mogę tego powstrzymać.
5. Mam serce które potrafi bardzo kochać

Nominowane Blogi 

+ Tak szczerze to zbytnio nie orientuję się o co w tym chodzi. Ale niech będzie zrobiłam to, co mi szkodzi





1 komentarz:

  1. Dziękuje za nominowanie:)

    *Eeveryy,zrobiłaś malutki błąd:))

    OdpowiedzUsuń