sobota, 21 lipca 2012

Góry o.O

Przepraszam bardzo, że nie dodaję obecnie żadnych postów, ale wyjechałam i nie miałam jak napisać. Dzisiaj jestem wyjątkowo, bo wróciłam do domu, ale tylko na dzisiaj i w niedzielę wracam... ;/ Jejku brakuje mi domu :C Nie mam tam telewizora, Internetu, a na dodatek zasięg mi nawala. Dlatego na czas nie określony podejrzewam, że ok do 20 sierpnia pisanie muszę zawiesić. Bardzo Przepraszam, że pod koniec roku szkolnego coś tak nawalałam z pisaniem i nie miałam weny. Ale po wakacjach postaram się to nadrobić .!. Piosenka z „ Sex And The City 2” przeznaczona dla dziewczyn ;)

17 komentarzy:

  1. szkoda :<
    będzie mi brakowało twojego pisania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. misio jutro coś postaram się dodać :)
      Tęsknie

      Usuń
  2. Beznadzieja. Współczuje ci. Szkoda że tak długo cię nie będzie, ale może uda ci się coś napisać. Jak będziesz miała okazję to pisz, plisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście i przepraszam, że tak długo musisz czekać ;c

      Usuń
  3. Bede czekać :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;3
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. troszeczkę zaniedbałaś blog. ale mam nadzieje , że chociaż każdy tydzień z wakacji będzie opisany . ;/
    bo jak nie to na twojego bloga nie wchodzę . .;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kimkolwiek jesteś, Twój komentarz jest lekko mówiąc śmieszny.Kaja wyraźnie napisała, że nie pisze na blogu, bo po prostu nie ma tej możliwości, nawet jeśli by bardzo chciała i z góry za to przeprasza.Wierny, a co najważniejsze normalny czytelnik, podszedłby do tej sprawy jak człowiek,(czytaj komentarze powyżej). W dodatku ten 'mini szantaż' był totalnie nie na miejscu.Zamiast stroić fochy powinnaś(wydaje mi się, że jesteś dziewczyną, jeśli nie, to sorry) docenić Czizzi za pracę, którą włożyła w bloga.Niestety, nie jesteśmy automatami, które robią wszystko i na zawołanie.
      Ten komentarz dodałam tylko i wyłącznie dlatego, że Kaja jest moją przyjaciółką i nie będę tolerować podobnych zachowań w stosunku do niej, szczególnie pod jej nieobecność.No cóż to tyle.
      Dziękuję.


      Podpis : Miśka.

      Usuń
    2. Dziękuję Misiu za obronę :*
      Jutro się widzimy, jaram się <3.<3

      Usuń
  5. Czekam;p
    http://believe-for-destiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. czizzi, czekamyy na ciebie ...
    Mam nadzieję że niedłudo się pojawisz...
    Miałaś być 20 sierpnia... ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. No to kiedy będziesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaja wstaw zdjęcia twoich najlepszych przyjaciół...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy oni na to wyrażą zgodę ;o jeszcze zobaczę

      Usuń
  9. Nie chcesz już pisać to powiedz, jakoś przeżyjemy. No bo w końcu przez tyle czasu mogłas coś napisać

    OdpowiedzUsuń