wtorek, 3 lipca 2012

Końcówki-Jaram się jak babeczki w piekarniku .!.


Przepraszam za jakość, ale robiłam to kalkulatorem ...
 Chciałam dodać to zdjęcie przed i po farbowaniu włosków. Może nie wygląda tu najlepiej, ale w rl końcówki są śliczne i się nimi jaram. Nie rzucają się jakoś bardzo w oczy, więc do szkoły będę w nich chodzić.!. Jutro idę zobaczyć z jakimi osobami będę w klasie, bo niestety zmieniam szkołę. Nie chcę wgłębiać się w szczegóły. Dzisiaj byłam z mamą na zakupach, bo stwierdziłam, że nie mam krótkich spodenek, ale nigdzie nie mogłam znaleźć ładnych. Co do zdjęcia w krótkich spodenkach-wcześniejszy post, wydaje mi się, że można je kupić w Stradivaius'ie. W niedziele byłam u kolegów i graliśmy w Dance Star Party. Zostawiam to bez komentarza.... Jaram się włosami, mam nadzieję, że nie będzie miało dużo osób takich końcówek. W wakacje możliwe, że wyjadę gdzieś z rodzinką, a potem z Alexis, Dominikiem i Alanem, ale to jeszcze nie jest pewne.... Pogoda jest do dupy ;/ Rano gorąco, gorąco, a w nocy burza.... Jak ma być taka każda noc i dzień 37 C- to ja dziękuję... Dziś nie mam weny do pisania, możlwe, że to przez ten upał ;/  ... Jutrzejszy post DŁUGI  Idę spać, bo usypiam ;/


2 komentarze:

  1. Końcówki .! <33
    Ja mam niebieskie , więc muszę zmyć do szkoły we wrześniu . ;(( lipa .

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te końcóweczki . ; )

    OdpowiedzUsuń