wtorek, 12 czerwca 2012



Nie pisałam, gdyż nie miałam kiedy... Przepraszam... Oglądaliście mecz Polski z Grecją.?. Ja oczywiście, że tak. Jestem zadowolona z wyniku 1:1. Oczywiście mogłoby być spokojnie 3:1, ale ten sędzia był dziwny. I lepiej mieć remis,niż przegrać. Więc jest spoko. Jakoś na bieżąco to meczów nie oglądam, raczej mój tata. Mnie najbardziej interesuje Polska. Co do dodania zdjęć moich przyjacieli to bym dodała z wielką przyjemnością, ale jest jeden problem. Uważają, że albo brzydko wyszli, albo że nie chcą, aby osoby których nie znają zobaczyły ich ryjki, bo to są prawa osobiste. Dzikusy jakieś.!.
Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda za zgodą ich dodać. Jak na razie to będę dodawać zdjęcia z nimi  z jakimiś buźkami, albo do połowy (jakbym miała coś dodać). W niedzielę moi rodzice mieli rocznicę ślubu, więc pojechaliśmy do resteauracji, aby to uczcić. Rocznice ślubów zawsze spoko.!. Wieczorem uczyłam się do egzaminu, który pisałam wczoraj. Pisałam z pomocą przyjaciółki. Która jeśli będzie czytać mojego bloga niech wie, że jestem jej bardzo wdzięczna <3

Przepraszam za krótką notatkę, ale biegnę oglądać Euro które zacznie się za ok.: 1 minutę. Jutro, albo w czwartek opiszę dokładniej. Liczymy na was dziś chłopaki.!. Wierzymy was i jesteśmy z wami.!. Dziś nie ma piosenki, ale za to jest reklama. Dzisiaj notatka taka na Euro. Kocham tą reklamę jest taka słodka <3

9 komentarzy:

  1. No i był remis xD Ja nie oglądałam, ale miałam transmisję na żywo przez gg by my sister xD Z Grecją oglądałam, oglądałam. Reklama sweet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Ty oglądal tylke mecze w których gra polska reprezentacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny był wczorajszy mecz ;) Tak coś przeczuwałam że będzie remis no i proszę miałam rację ;p
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog < 3 oczywiscie ze ogladałam meczyk.Mam prośbę wejdx na mojego bloga błagaam rdmimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam oj tam z tym testem ale nie ma za co moja przyjaciółko <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cie.! Nie wiem jakbym sobie bez ciebie poradzila. ;*

      Usuń
  6. dlaczego nie piszesz już tak długo .? ;(
    nie mam czego czytać, bo inne blog mnie nudzą .;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na notkę! :)
    +Nowe opowiadanie, zapraszam! ;)
    http://malawwielkimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń