wtorek, 26 czerwca 2012

Troche mnie nie bylo ;(


Przepraszam, ze tak dlugo nie pisalam, choc mowilam, ze posty beda czesciej. Przepraszam z gory na bledy i literowke, ale pisze z telefonu i nie wiem jak to wyjdzie. Łoja.!. Juz prawie wakacje.!. Nie wierze w to. Mam nadzieje, ze nie mina tak szybko jak zawsze.  Na te wakacje mam sporo planow i mam nadzieje, ze wypala. Nie pojmuje chlopakow. Taki chlopak chodzi z taka dziewczyna i pisze do mnie czy mu dam buziaka, pisze do mnie kochanie i co chwile dzwoni.. OMG no jakis glupi po prostu. W niedziele pojechalam na dzialke do Miski. Ona nie pojechala, bo sie niestety rozchorowala. Kocham ta dzialke pogodzilam sie w niej z moim przyjacielem. Wieczorem poszlam na koncert z Milena i Kasia. Gral Enej i Piasek. Bylo wykonawcow o wiele wiecej, ale z dzialki wrocilam o 20;30, a koncerty trwaly od 16... Jakies chlopaki szukali dla swojego kumpla partnwrki do tanca. I do nas z takim tekstem;-Mojemu koledze sie podobacie. A ja;-Sadze, ze on nie lubi mlodszych. On;-Przeciez on jest od was starszy. Omg jakis gluchy... Zwinelysmy sie z koncertu o 22, bo chcialysmy Kaske odprowadzic do domu. Gdy ja odprowadzilysmy byla juz 22;30, prawie kazdy wracal nawalony. Ktos zaczal nas sledzic niezle sie balysmy, bo byli juz po 30 i bylo ciemno. i zero swiadkow. Na farta szla przed nami jakas para i szla tedy co my. Pytali czemu nie poszlysmy z kolegami, a my im powiedzialysmy jak nas wystawili. Poradzil nam abysmy mu napisaly na fejsie: Wielkie dzieki...No to na tyle
Alexis wraca w piatek i sobie farbujemy koncowki, jesli bedziecie chcieli to wstawie zdjecie. Co myslicie o tym aby nastepny post byl ze zdjeciami.?.


4 komentarze:

  1. Faktycznie, trochę Cię nie było. Ale wiadomo - koniec roku szkolnego. Ja też miałam mało czasu, na szczęście znalazłam na swojego bloga. A zdjęciom mówię: tak! <3 Błędów faktycznie dużo, ale coż się dziwić... W końcu to tylko komórka, laptopa z tego nie zrobimy ;P Tak ogólnie, cieszę się że wróciłaś. Codziennie tu zaglądałam, z nadzieją że jest coś nowego i zaglądać będę nadal.
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. powrót był spoko :D nie ma co

    OdpowiedzUsuń
  3. Koledzy super nie ma co!!!

    OdpowiedzUsuń