czwartek, 27 grudnia 2012

Christmas time *,*


Tak, tak wiem jakość zdjęcia jak z kalkulatora no, ale cóż jakoś trzeba było. Na pierwszym zdjęciu moje miasto nocą, drugie zdjęcie choinka,  trzecie przedstawia babeczki bay Kaya, a czwarte to jeden z prezentów spod choinki -lizak(z błyszczykami)
Teraz pytanie co robiłam w święta.?. W wigilie(poniedziałek) byłam u babci, pierwszy dzień świąt(wtorek) rodzina u mnie, drugi dzień świąt(środa) u naszych przyjaciół. Jejku jejku było super NIEZAPOMNIANE ŚWIĘTA.
A tak poza tym to CUD żyjemy-przeżyliśmy koniec Świata. O z Alexis poszłyśmy w tamtą sobotę do kina na "Tylko nie miłość" mi osobiście podobał się film.



Pod choinkę dostałam błyszczyki, rureczki z ćwiekami, baleriny, wisior,ciuchy itd mniejsza bo będzie, że się chwalę czy coś..Dziś byłam z Alex w kinie na "Gambit czyli jak ograć króla" szczerze nie polecam wam, mi się nie podobał.Jakie kochani macie plany na Sylwka.?.Życzę wam ,abyście się wytańczyli jak nigdy i żeby to była niezapomniana noc. Żeby rok 2013 był lepszy od 2012
W niedziele przyjeżdża mojej Alexis przyjaciel ze studiów, oj będzie się działo, będzie. W ogóle to nie mam o czym pisać przez ten czas wolny. No, bo szkoły nie ma, nie ma problemów, każdy jest dla siebie miły w ten magiczny czas, rzadko jestem na lapku, bo ciągle z rodzinką, więc sami rozumiecie. Ale w środę witaj szkoło, witajcie moje problemy, witaj drugi półroczu i nowe oceny, kolejne sprawdziany. W sobotę idę do fryzjera i mam do was wielką prośbę: Co radzicie mi zrobić z włosami.?. Pocieniować czy na prosto.?. Co z grzywką.?.  Liczę na was i na waszą pomoc.



XOXO misiaczki, kolorowej nocy, niedługo coś napiszę .


2 komentarze:

  1. O błyszczyki cudne.
    Ja dostałam ciuchy i słodycze.
    A planów na sylwestra jeszcze nie mam, a już tak blisko/ ;/
    Ja bym nie cieniowała włosów. Też idę za nie długo do fryzjera i zupełnie nie wiem co z nimi zrobić. : (
    Może fryzjerka ci coś doradzi. ;3
    Ja też ci życzę udanego sylwestra i wspaniałego 2013 roku! :*******

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego ; **
    http://marzenia-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń