piątek, 30 marca 2012

Czizzi's Diary 30.03.2012

Bardzo przepraszam, że dziś się nie rozpisuję, ale jestem umęczona  dzisiejszym dniem.....
*Szkoła,
*Kościół - Droga krzyżowa, trzeba być pobożnymi dziećmi
*Zakupy
Jutro wam wszystko opowiem ze szczegółami... Właśnie skończyłam rozmawiać z moją sis i gratulowała mi, że znalazłam się w Bravo i ktoś czyta naszego Bloga. Nadal jestem w szoku, ale się z tego bardzo cieszę. Bardzo wam dziękuję, że to czytacie i nas nie opuszczacie. Oczywiście jesteśmy dziewczynami jak każda nastolatka, ale opisujemy co nas boli, a co nie. Próbujemy opisać nasze życie jak wygląda na co dzień. Każdy myśli, że jak się ma kasę, super dom, super rodzinę  to wszystko jest idealne, a tak nie jest. I my to opiszemy, jak to wygląda. Mamy prośbę jak ktoś będzie chciał pisać do nas na emaila to czekamy już dostałyśmy sporo pytań i na wszystkie odpisujemy jak najszybciej, staramy się wam pomóc, a jak ktoś chce to możecie zadawać pytania w komentarzach. Co myślicie o tym.?.
Dobra ja idę spać, bo nie chcę aby rodzice byli źli na mnie, że ciągle się uczę po nocach i nie odsypiam a nastolatki w moim wieku muszą spać 12 godz... ta na pewno kto śpi tyle godzin .... Jutro wszystko opiszę - dzisiejszy dzień.... postaram się, bo jutro idę znów na zakupy i wieczorem mam domówkę u przyjaciółki, którą też wam opiszę...
Dobranoc :* Kolorowych snów :*
Czizzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz