wtorek, 20 marca 2012

Diary Czizzi's 20.03.2012

Dziś w szkole próbowałam się zalogować na naszego Bloga i byłam w szkoku, że za każdym razem gdy wpisuję hasło jest błędne. Pomyślałam, że moja najlepsza przyjaciółka z którą wiąże mnie wiele histori postanowiła sama go pisać ;/ Zrobiło mi się bardzo smutno, ale cóż życie. Potem przeczytałam komentarz jakieś czytelniczki/czytelnika "Miśka & Czizzi, nie będziecie już pisać?? Już kilka dni czekam na coś nowego na Waszym blogu... ;/" drugim komentarzem była Miśka "Nie wiem, Czizzi zmieniła hasło na gmaila, nie mam pojęcia co jej strzeliło,ale chyba bez mojej wiedzy postanowiła pisać sama ;| ." Byłam  w szkou pomyślałam czyli ona widać na to, że też nie zna hasło lub tylko tak pisze, ale sądziłam, że go nie zna.... o 18;18 wpadłam na pomysł aby odzyskać jakoś to hasło i odzyskałam jest nowe. Zaraz muszę się podzielić z Miśką nowym hasłem... Jesteśmy uradowane.!.  Jutro dzień wagarowicza jakieś plany konkretne macie.?. Przepraszam, że tak mało ale mam sporo nauki ;/ 
Ps: Jeśli komuś znów się zachce wykraść nasze hasło... Zostanie zabity żywcem ....

2 komentarze:

  1. świetny blog. Został wypromowany w magazynie BRAVO przez niejaką Oleczkę. Nie żałuję, że weszłam. Pisze ona, że dopiero się rozkręcacie. Czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna sprawa z tym hasłem, ale cóż. Zdarza się. Pozdro.;)

    OdpowiedzUsuń