czwartek, 29 marca 2012

Czizzi's Diary 29.03.2012

Nie wierzę własnym oczom.... Wczoraj o godzinie 21:00 weszłam na chwilę na naszego Bloga, myślałam, że nic nie będzie bo w tym tygodniu było dużo egzaminów i z Miśką poświęciłyśmy czas nauce...  Ale zobaczyłam Miśki wpis, a pod nim komentarze; "Ciekawy pomysł z tymi poradami:)" "Tez jestem za tymi poradami :)+ jesteście polecane w nowym numerze 'Bravo', właśnie stąd dowiedziałam się o waszym blogu
będę waszą wierną czytelniczką! :D" , "Świetny blog. Dowiedziałam się o nim z najnowszego numeru BRAVO, jej. Na prawdę super, że tam trafiłyście, pewnie dzięki temu zyskacie sporo czytelników. Również chciałabym, żeby rozsławić mojego bloga, ale mi się nie udaje. ;)" "dziewczyny jesteście świetne !"
Czyli jednak ktoś czyta Blog a na dodatek jesteśmy w gazecie BRAVO .!. Powiedziałam najpierw rodzicom swoim bardzo się ucieszyli.  Następnie pobiegłam do domu Miśki i jej wszystko opowiedziałam, obydwie skakałyśmy z radości... Mamy znów wiernych czytelników i na dodatek jesteśmy w Bravo.... Wiedziałam, że będę musiała kupić tą gazetę. Dziś poszłam do sklepu i kupiłam znalazłam artykuł gdzie ktoś nas polecił, a tam przeczytałam :"Polecam ten blog Znalazłam blog dwóch dziewczyn [ Czizzi&Miśki ]. Polecam wszystkim. Już teraz jest fajny, a z tego co czytałam, dziewczyny dopiero się rozkręcają. Opisują na nim swoje życie od momenty, w którym się poznały. Zresztą zobaczcie sami, wystarczy wpisać adres: http://life-as-a-drug.blogspot.com/ Podpis Oleczka" Nie wiemy kim jesteś Droga Olu, ale wiedz, że jesteśmy Ci bardzo wdzięczne, teraz ciągle skaczemy z radości :) Bardzo Ci dziękujemy :*

11 komentarzy:

  1. Tez dowiedziałam się o was z Bravo. I z chęcią bedą czytała wasz blog ;*

    Kass

    OdpowiedzUsuń
  2. s
    sw
    swe
    swee
    sweet

    sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweet:)Ja tez wlasnie zalozulam bloga wiec jakbys mogla wejsc i dodac komentarz to bylabym ci wdzieczna to jest link http://one-thing-onedirection.blogspot.com/
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. NiE_nAwIdZe_WaSzEgO_bLoGa_2 kwietnia 2012 08:17

    Głupie i żalowe.Nie podoba mi sie.Wszyscy szaleją,,że cudowne,ale blog jak blog.Tak,wiem o was z BRAVO,ale nie uważacie,że to dziwne:spoko gazetka promuje durne blogi.Znaczy się tylko w połowie gazetka,bo w drugiej jakaś Oleczka.Lepiej odwiedźcie strone:www.żal_mi_was.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. No,głupi masz rację NiE_nAwIdZe_WaSzEgO_bLoGa_

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pasuje Ci to tu nie wchodź ja uwielbiam ten blog Jak ty nie to do widzenia nikt cię nie zapraszał

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynko sama odwiedź strone:www.żal_mi_ciebie.pl Ten Blog jest przeznaczony dla ludzi dojrzałych a ty widać taka nie jesteś

    OdpowiedzUsuń
  8. ja popieram NiE_nAwIdZe_WaSzEgO_bLoGa_ bo serio jest nudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Postarajcie się!!!!!!!!!!!5 kwietnia 2012 04:03

    Siema na początku myślałam, że ten blog jest fajny ale po przeczytaniu... Uważam , że to trochę dziwne, że jakaś nastolatka kupuje sobie różowy zeszyt z Hello Kitty. A robienie zdjęc zakupów i umieszczanie ich na blogu świadczy o tym, że nie macie pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli wam się nie podoba to po prostu go nie odwiedzajcie, proste. MI się bardzo podoba i jestem waszą wierną czytelniczką <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Postarajcie się!!!6 kwietnia 2012 06:33

    Jakbym o tym nie wiedziała. Jeżeli komuś tak jak mi nie przypadł on do gustu to i tak może go odwiedzac i obserwowac dobre zmiany w tym blogu. Tak jak ja!!!

    OdpowiedzUsuń