sobota, 31 marca 2012

Czizzi's Diary 31.03.2012


 

 Miałam dziś plany, że wybiorę się na sesję z koleżanką, ale pogoda zniszczyła nam plany-ciągle leje...Porażka... Sesje musiałam odwołać ustaliliśmy inny termin zapewne to będzie po świętach...Więc dziś będzie domówka, trzeba strój jakiś przyszykować z garderoby. Ja to nie wiem w garderobie tyle ciuchów, że aż leżą na podłodze, a jak zwykle nie mam się w co ubrać i co tu zrobić... Miałam opisać wczorajszy dzień, bo wczoraj nie miałam już siły. W szkole nic się nie wydarzyło szczególnego, a nie jednak się wydarzyło.. Doszła do nas nowa dziewczyna miesiąc temu Jessica- super imię, ale jej dziadek nie jest Polakiem i dlatego. Jakoś jej nikt nie polubił, ale ja jak zawsze starałam się być dla każdego miła i dla niej też byłam.. Mówimy na nią z dziewczynami Jess takie zdrobnienie lepiej tak wołać niż przez cały korytar drzeć się: Jessica.!. Nie chodzi do nas do szkoły już przez dwa tygodnie, bo pisała nam na fejsie, że jest chora... Pani na matematyce pytała się nas, czy już tak wkurzyliśmy Jess, że się od nas wypisała Natalian odpowiedział jej, że tak owszem, a Pani naiwna mu wierzyła i stwierdziła, że szkoda, bo była z niej miła dziewczyna. Napisałam Jess na fejsie o tej całej  akcji na matmie, cudem nie była zła, powiedziała, że jest ciekawa miny Pani w poniedziałek. Cała klasa jest ciekawa jak zaraguje Pani jak ją ujrzy... Czy było coś ciekawego w kościele, nie chyba nie, przegadałyśmy z Miśką całą drogę krzyżową... Zakupy upatrzyłam sobie torbę z kokardą na ramię, tshirt i rurki... Bardzo spodobały mi się tshirty z wąsami, ale nie mogę nigdzie jej znaleźć ;c Miałam zamiar kupić ją na allegro, ale mama nie lubi jak tam robię zakupy, bo zazwyczaj kupuję za małe rzeczy, ale nie mama to kupuje czasem tam torebi z LV lub DG i nikt nic nie mówi, ale co tam... Dzisiaj biba, oby była udana, ale powinna być bo będą fajne osoby... Zaraz idę z Miśką kupić sobie tą torebkę. Wpadłam na pomysł, że jak byście chcieli zobaczyć jakie rzeczy, urbrania, kosmetyki sobie kupujemy to możemy zrobić im zdjęcia i wstawić na Bloga. Ja idę bo zaraz będzie Miśka na mnie krzyczeć, że jeszcze nie jestem gotowa... Wieczorem- zależy o której wrócę lub jutro opiszę dzisiejszą imprezę.

4 komentarze:

  1. KOCHAM WASZEGO BLOGA Jestem za tym abyście wstawiały zdjęcia swoich nowo zakupionych ubrań kosmetyków i biżuterii itd

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten Blog jest u mnie w zakładce ulubionych
    Wstawiajcie zdjęcia swoich ubrań

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.
    Dotarłam na Waszego bloga właśnie dzięki BRAVO. Ten blog jest naprawdę świetny, będę go czytać. :)
    ~Julienne

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam o Waszym blogu w Bravo i od razu na niego weszłam. Moja ocena 10/10! Uwielbiam go,jest świetny, bardzo dobrze pisany,stałam się wielką fanką :) Z niecierpliwością czekam na kolejne notki.
    Aa, no i oczywiście jestem za tym żebyście wstawiały zdjęcia swoich zakupów. A może też Wasze zdjęcia? ;>

    OdpowiedzUsuń