sobota, 5 maja 2012

Czizzi's Diary 05.05.2012

Trochę inaczej jest teraz. Prawda.?. Chciałabym Was zapytać czy jest dobrze, czy stara była lepsza.?. Staram się, żeby mój Blog coraz bardziej poszerzać, ale nie wiem czy to mi wychodzi. Wczoraj pojechałyśmy z Miśką do Mc zdjęcia dodam jutro, bo mam je na tel, a głupi rozładował się. Pościągałyśmy sobie nowe aplikacje na telefon i ciągle w nie gramy. Co do Pino jeśli dwie osoby nie mogą to zrobimy tak aby wszystkim pasowało :) Wczoraj była u nas wieczorkiem burza, a dziś ciepło. Nie pojmuję tej pogody. Wczorjsze zakupy z mamą I love it <3 zakupiłam sobie nowy tshirt, krótkie spodenki. Nic poza tym szczególnego się nie wydarzyło. Dzisiaj Iłża, nie chce mi się szczerze pisząc tam jechać, ale będzie moja Chrzestna i cała familka. Dzisiaj sobota, jutro niedziela i szkoła :c Ja nie chcę i znów się zacznie: lekcje, nauka, nauka i nauka ;/ Nie lubię tego ;/ Idę się szykować aby rodzice nie byli na mnie źli. Mam do was wielką prośbę jakby ktoś z was mógłby porozsyłać tego Bloga swoim znajomym to będę bardzo wdzięczna :*

14 komentarzy:

  1. Teraz twój blog wygląda po prostu bosko. Jeśli chodzi o rozsławienie bloga to postaram się. U mnie wczoraj padało, a dziś jest pochmurnie. Ale nie zanosi się na deszcz - i dobrze. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku jak miło czytać taki komentarz :)
      Dziękuję za pomoc w rozsławieniu Bloga :*
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. A mi się podobało tak jak było wcześniej. Nie wiem czemu.
    Serio burza? U mnie też była wieczorem! Hm...w jakim woj. mieszkasz? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazowieckim ;) Hym teraz pytanie czy zostawić tak jak było czy tak jak jest.?. Zobaczymy co inni napiszą

      Usuń
    2. Sory! Zostaw, zostaw! Wcześniej jakoś inaczej to wyglądało, bo miałam takie rozciągnięte strasznie. ;o Teraz jest już dobrze. :) Wygląda super! :D

      Usuń
    3. Ahh to dobrze, dziękuję Ci bardzo, że napisałaś, bo właśnie zastanawiałam się czy nie zmienić na stary wygląd :) Cieszę się bardzo, ze ci się podoba :)

      Usuń
  3. Nie, nie ! To ja uwielbiam twój blog i ja jestem twoją stałą czytelniczką! :) A i bardzo podoba mi się nowy "wystrój" twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na burzę już długo, ale ciągle tylko świeci słońce. To nudne, burza ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej to ja z niecierpliwością oczekuje nowego postu i wchodzę tu codziennie. Ja też chętnie się zapoznam, ale ostatnio mi się właśnie usunęło gg, jak założę to na pewno napiszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno powiem znajomym o tym blogu ponieważ jest świetny .
    Czytam go regularnie, co do burzy to jej nie lubie, mam lęk przed nią. :( . Wystrój jest śliczny bardzo mi się podoba . pozdrawiam cię :**

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się twój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. zajrzyjcie :D
    http://thisis-our-crazy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;) zaprazam na mój horse-is-my-life.blogspot.com a propos mam pytanie jak robisz taki wystrój ?

    OdpowiedzUsuń