wtorek, 15 maja 2012

Czizzi's Diary 15.05.2012



Przepraszam za bardzo twarzowe zdjęcie, ale piszę z innego laptopu, a tu się nie ma moich zdjęć, a jak są to z wieku 7 lat. Chyba rozumiecie. To zdjęcie wykonałam przed chwilą. Niektóre osoby pytają mnie dlaczego nie dodaję już piosenki dnia. Chciałabym przeprosić, że nie dodawałam, ale coś się działo mi z youtubem. Nie pisałam nic, bo nie było mnie w domu, a jak byłam to wieczorem. Miałam iść w piątek z Miśką i moimi znajomymi na noc w muzeum, ale mojej cioci, która mi o tym powiedziała coś się pomyliło i jest to za tydzień. Już się nie mogę doczekać idę na to z moją przyjaciółką Julą, Monią, Alexem, Mateo i może Miśka, ale to zależy czy pozwolą jej rodzice, bo chcieliśmy iść potem na szkołę (na plac zabaw jak małe dzieci). Ale miśka uważa, że to jest włamywanie się, ale przecież my chodzimy do tej szkoły, więc to nie włamywanie się. Nie mogę już wytrzymać z fałszywości ludzi. Dowiedziałam się, że byłam obgadywana za plecami, a potem ta osoba mówi, że to nieprawda. I jedno pytanie komu tu wierzyć.?. Wczoraj miałam wolne pojechałam na finały mojego brata tańczył Krakowiaka zajął 2 miejsce ze swoim przedszkolem. Żalił mi się, że otrzymali słabe nagrody. Dzisiaj w szkole spoko było poszłam na niemiecki i z mojego zdziwienia Pan Nierucha postawił mi 4 z testu :o To był dla mnie szok. Ale nie mogę ukryć bardzo się z tego cieszyłam. Chłopaki pojechali na zawody w piłkę nożną, więc było trochę nudno, ale nie przeszkadzało nam to. My gramy za tydzień...chyba, że się coś zmieni. Pytają mnie osoby na gg, kto pierwszy zaczął pisać Baju ja czy miśka.?. Ja, jakoś tak mi się przyjęło przez Alexa, bo on tak zawsze pisał do mnie. Dziś miała nam Pani oddać testy, ale powiedziała, że całej klasie poszły źle (z tego co się orientuję dostałam chyba 3) i mamy poprawę w piątek. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze, emaile :) Cieszę się, że ktoś jest jeszcze na moim Blogu i go czyta. Dowiedziałam się, że ktoś czyta go z Rosji i USA. SZOK.!. Ale się z tego bardzo cieszę ;) Będę wdzięczna jeśli ktoś będzie mógł pokazać ten Blog swoim znajomym.!. Dziś w szkole powiedziano mi, że znajduję się na bestach. Myślałam, że ktoś mnie wrabia, ale jak wróciłam do domu, sprawdziłam czy to prawda i to jest prawda ;o Kolejny SZOK. Trololo, siamsiaramsiam piosenka na dziś którą uwielbiam, pokazał mi ją Alan <3 Uwielbiam jej znaczenie po polsku. Tłumaczenie dodam pod piosenką. Mile widziane są komentarze i  co myślicie o piosence.?.  :)

To jest odrobinę zabawne, to uczucie w środku
Nie jestem jedną z tych, którzy łatwo ukrywają się
Nie mam dużo pieniędzy, ale chłopcze gdybym miała
To kupiłabym duży dom, gdzie oboje moglibyśmy mieszkać

Więc wybacz mi zapominanie, ale to coś co robię
Widzisz zapomniałam czy one są zielone czy niebieskie
W każdym razie coś co naprawdę mam na myśli
Twoje oczy są najsłodszymi jakie kiedykolwiek widziałam

I możesz powiedzieć wszystkim, to jest twoja piosenka
To może być całkiem proste, ale teraz to jest zrobione
Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko
Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że zapisałam to w słowach
Jak cudowne jest życie podczas, gdy jesteś na świecie

Gdybym była rzeźbiarzem, ale wtedy znowu, nie
Lub dziewczyną, która robi mikstury w wędrownym przedstawieniu
Wiem, że to niewiele, ale to najlepsze co potrafię zrobić
Mój prezent jest moją piosenką i ta jest dla Ciebie

I możesz powiedzieć wszystkim, to jest twoja piosenka
To może być całkiem proste ale teraz to jest zrobione
Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko
Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że zapisałam to w słowach
Jak cudowne jest życie podczas, gdy jesteś na świecie

3 komentarze:

  1. Kocham tę piosenkę co prawda zawsze przy niej zasypiam , ale to mały szczegół ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na bestach ?? podaj link :) plosę 1 bede bardzooooo wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://besty.pl/archive/1097802 Proszę bardzo ;) Choć moim zdaniem ja tam nie pasuję, ale okej

      Usuń