czwartek, 17 maja 2012

Czizzi's Diary 17.05.2012

 
Co do zdjęcia to stare jest, ale ma podoba mi się. 
Dzisiaj poszłam z koleżankami (ja, Milena, Iza, Pati) i kolegą do liceum, na czwartki sportowe. Biegałyśmy na 100 i 60, a potem skakałyśmy. Jak mi poszło.?. Lepiej nie pytać... Było tak zimno, że nie mogłam wytrzymać a my mieliśmy biec w dresie i bokserce. Na początku biegłam ja, Milena, Iza i jakaś dziewczyna w majtkach i takim króciutkim sportowym staniku. Nazywamy ją krótkie spodenki, bo moja koleżanka myślała, że to są takie króciutkie spodenki. Zajęłam 3 miejsce, 2 miejsce Monia, a pierwsze.?. Krótkie spodenki oczywiście. Jakiś facet zaproponował nam trening jutro, ale zapomniałyśmy gdzie miałyśmy się spotkać z nim. Mój kolega najlepszy przyszedł biegać, zobaczył nas (pewnie nie chciał sobie zrobić lipy czy coś) powiedział Pani, że bardzo boli go noga i nie biega. Potem patrzymy z dziewczynami, a on gra w nogę. Spoko myślałyśmy, że go noga boli. Mam pytanie Dlaczego ludzie są fałszywi.?.  Dlaczego połowa z nich patrzy na pieniądze.?. A druga połowa udaje twoich przyjaciół, a potem cię obgadują i są mili jak coś chcą.?. Dlaczego.?. Szczerze pisząc ja tego nie rozumiem i chyba nie zrozumiem ja nie należę, ani do tej połowy, ani do drugiej. Potem poszłyśmy na plac zabaw lubimy jakoś tam chodzić spotkałyśmy naszych chłopaków z klasy i równoległej. Pobyłyśmy trochę tam, a potem chciałyśmy pójść do jakiegoś nawiedzonego domu. W moim mieście już jest ich mało, ale jak się ktoś uprze to znajdzie. I my oczywiście znalazłyśmy nawet dwa. Do jednego weszłam ja i Milena, bo dziewczyny się bały. W dwójkę to słabo wchodzić, dlatego za chwilę wyszłyśmy. Potem poszłyśmy do jakiegoś opuszczonego. Nie miałyśmy co robić, więc usiadłyśmy na schodach choć się bałyśmy. Dziewczyny zaczęły gadać coś o duchach i nagle ktoś powiedział do nas : "Uciekajcie stąd!". Jak się wszystkie zlękłyśmy zaczęłyśmy się drzeć i uciekać jednocześnie. Myślałyśmy, że się nam to wydawało, ale nie ma opcji, aby wszystkie cztery to samo usłyszały. To było dziwne, dlatego postanowiłyśmy, że dzisiaj już nigdzie nie wchodzimy. 
Jutro szkoła ;/ ech ale potem weekend <3 Jakie plany, bo jak na razie u mnie żadnych nie ma ;(
Przepraszam, że dziś tak mało, ale muszę iść teraz wkuwać. Jutro postaram się napisać więcej





9 komentarzy:

  1. Dobre pytania, ale ja także nie znam na nie odpowiedzi.
    Co do bloga to fajny jest! ;D
    Wpadnę tu jeszcze. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;) ;D
    Zapraszam do mnie: gwiazdy-plotki-i--caly-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej weźź, to u ciebie jest cudownie !
    I to ja kurde jestem twoją największą fanką !
    I super pościk ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałaś na moim blogu, że fascynujesz się modą i w ogóle, jeśli chcesz to możesz się zgłosić na maila ;)).
    A co do twojego bloga to bardzo fajny ;)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie fajne, teraz szablon jest better than the last two (or three). Co do planów, to nauka. Fiza mi się kłania. Nie cierpię jej. Ale muszę... Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwujemy? c:
    Ładne zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa notka. Będę częściej wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno będę stałym obserwatorem : ) Komam = liczę na to samo u mnie : )

    glass-windmill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń