niedziela, 6 maja 2012

Czizzi's Diary 06.05.2012


Trololo mam nowy wystrój na Blogu, pomogła mi kumpela i przyjaciółka, którym jestem bardzo wdzięczna.!!.  Wczorajszy dzień bomba.!. Pojechaliśmy do Iłży tak jak to było ustalone. Pojechaliśmy tak głównie spotkać się ze znajomymi którzy są dla nas bardzo blisko i traktujemy ich jak rodzinę (wkońcu jest moją chrzestną) oraz obejrzeć turniej rycerski, który odbywa się tam co roku . Moja ciocia przyjechała z dwoma synami Nikodemem (19lat) i Tymoteuszem (12lat), a druga ciocia z Dionizym (13lat). Napoczątku chodziłam z mamą i ciociami, bo chłopaki gdzieś poszli. Jak ich znalazłam wiadomo poszłam do ich grona. Dawno  się nie widzieliśmy więc niemogliśmy się nagadać. Dowiedziałam się, że Nikodem będzie grał w filmie (Baby Blues). Mój bracieszek sobie kupił cały kombinezon rycerski (zbroja,hełm,piecz i tarcza) Słodko w tym wygląda. Potem jak poszliśmy do domu mamy cioci to wujkowie zaczeli mi mówić jaka ja jestem ładna (ta napewno ), ciągle robili mi zdjęcia (to mnie rozwalło) i zaczeli się kłócić jak mi lepiej jak mam głowę do dołu czy do góry.  Fajne tematy nie ma co... Potem zrobiliśmy sobie turniej rycerski w domu, bo chłopaki mieli sprzęt. Byliśmy w drużynach ja z nikodemem na  Iwcia, Tymka i Dyzia. Potem poszłam nad wodę z Nikodemem, ale jeśli jest ktoś ciekawy to nic się nie wydarzyło. Pytał mnie czy mam już chłopaka, jak tam się układa nasza przyjaźń z Alexem i Alanem i taki wywiad. To co najbardziej lubimy wspominać zaczeliśmy.  W drodze powrotnej do domu pojechaliśmy do Mc, bo Iwo chciał do kolekcji Hot-Wheels. Ja wziełam sobie ciastko z owocami leśnymi, więc cicho gruba nie będę. Dzisiaj pojechaliśmy do resteuracji na obiad. Jak wróciliśmy rodzice poszli spać, bo byli zmęczeni, a ja z Iwciem miałam turniej memory. On jest mistrzem zawsze wygrywa. Ja nie wiem jak on to robi, on mi odpowiada, że ma dobrą pamięć. A potem zaczęłam zmieniać Blogspota. Słyszeliście hym na Euro.?. Ale lipa, jak my z czymś takim wyskoczymy to powodzenia. KOKO EURO SPOKO. W tym całym hymnie są najlepsze śpiewaczki...
Jutro szkoła, nie wierzę ;c Dowiedziałam się przed chwilą od kumpeli z fejsa, że mamy test. Jeszcze czego ;/
A u was jakie nastawienie do powrotu do szkoły.?. Chłopaki mi napisali sms'a, że chcą mnie z kimś sfatać. Teraz sfatki modne. Ale wolę żeby miłość sama przyszła jeśli w ogóle chce przyjść. Jak mam mieć chłopaka to  chcę czuć,że miłość, że to ten jedyny, któremu wszystko powierzę. Ja nie chcę udawanej miłości, bo to moim zdaniu nie będzie mieć sensu, być z kimś z kim się nie chce tylko na przymus znajomych .

15 komentarzy:

  1. jakie nastawienie do powrotu do sql?
    haha, co tu dużo gadać, katastrofa ...

    a co do twojego nastawienia na te sfatania, to dobrze myślisz, miłość sama przyjdzie, może szybciej niż ci się wydaje, nie warto szukać na siłe, bo to nigdy nie będzie ta prawdziwa : )
    z tego co słyszałam to w liceum są najfajniejsi, haha oczywiście żartuję : )
    Trzymaj się : *

    `Plinkaa

    OdpowiedzUsuń
  2. That is very attention-grabbing, You're an overly professional blogger. I have joined your rss feed and sit up for looking for more of your great post. Also, I have shared your website in my social networks
    My webpage > czyszczenie bik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej było ładniej. X_x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj byłam trochę sad z powodu powrotu do school. Ale jak przyszło co do czego, to było super, mało lekcji. Tylko 5. Jak usłyszałam KOKO EURO SPOKO, to o mało co się nie załamałam... I od razu wyłączyłam. Kto w ogóle to wybrał?? Liber byłby lepszy (,,STADION OSZALAŁ''). Ale mojej siostrze się nie podoba. A Tobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do swatania, to nie był dobry pomysł z ich strony. Miłość sama przyjdzie, dobrze myślisz. Blog wygląda szałowo. Jeśli chodzi o rozsławianie, to trochę nad tym się zastanawiałam. Myślałaś już o TopListach? Są bardzo popularne wśród młodzieży. Zadedykowałam Ci notkę, nie masz nic przeciwko? Pzdr

      Usuń
    2. Nie ,, Stadion oszalał'' tylko ,,Czyste szaleństwo'' cioto :/


      Ewelina Kudyba z Cieszanowa

      Usuń
    3. Powiem ci jedno, Ewelino. Pomyliłam się z tytułem, owszem. Ale to nie powód, by mnie od razu wyzywać. To nie było konieczne, wiesz? W sieci też obowiązuje coś takiego jak kultura osobista, o ile w ogóle ktoś cię uświadomił, że takie coś istnieje. Chętnie bym cię tutaj obruzgała błotem, ale mi kultura na to nie pozwala. A blog Kayi Czizzi nie jest dobrym miejscem na prowadzenie waśni. Bo błędów nie popełnia tylko ten, który nic nie robi. Jeśli masz jeszcze coś do mnie, to napisz na mojego maila. 'aga12113536@onet.pl'. Zapamiętasz, czy musisz sobie zapisać?

      Usuń
  5. Wystroj był ładniejszy kiedyś.
    Zmiany so dobre ale po co, jeśli tamto było ciekawe i ładne . To nie podoba mi się jednak. Przepraszam ale to moje zdanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja popieram! Ten brązowy kolor nie pasuje do tła bloga i obramowanie jest fatalne! Ech, szkoda, że odkąd odeszła Miśka tu robi się tak...drętwo.

      Usuń
  6. kłamstwo jest sweetaśnie :) ej a ma ktoś kontakt z Miśką bo nic nie pisze na swoim blogu a ja tak czekam i czekam ... a blog świetny . Tylko częściej dodawaj posty to już naprawdę będzie świetny . Jeszcze mogłabys da liczbę wyświetleń i będzie git ;) A i jeszcze jedno masz profil na jakimś portalu społecznościowym typu facebook . nasza klasa , gadu gadu , fotka i tym podanym powyżej podobnym . ai rozsławiłam blog czekam na kolejne posty szybsze :) nie mogę sie doczekac i czekam w poście na odpowiedz .

    Taka Jedna Zwariowana ,Ale Stała Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam konto na facebooku, gg, odpowie i photoblog :) Tutaj jest wszystko podane oprócz fejsa http://life-as-a-drug.blogspot.com/p/kontakt.html . Ja mam kontakt z Miśka narazie nic nie pisze, bo nie może wejść na kompa. A ja przepraszam, że nie piszę nowego postu, ale mam sporo nauki. Ciągle testy ;/ Jutro postaram się napisać notatkę.

      Usuń
  7. Jak lepiej tak czy z panterką.?. No chyba że ktoś ma swoje propozycje .?. Jeśli tak to słucham każda opinia się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie osobiście z panterką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne notki.. ;)
    Może zajrzysz? Zapraszam wszystkich. :D
    http://malawwielkimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzyjcie :D
    http://thisis-our-crazy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń