piątek, 11 maja 2012

Czizzi's Diary 11.05.2012

Jezu.!. Ile ja w tej szkole mam nauki ;/ Dopiero co wróciłam z obozu i weekendu majowego to już mam testy. Miałam test z matmy, wosu, anglika i chemii. Super prawda.?. Co się wydarzyło przez ten weekend.?. Nic szczególnego. No tylko kolega zrobił z siebie głupiego i Pani dała nam płyty z fotami z obozu. Co do tej akcji z kolegą to wszystko zaczęło się tak. Pewnego dnia poprosił mnie o chodzenie i powiedział, abym to przemyślała i dała mu znać na drugi dzień. Spoko, przemyślałam i stwierdziłam, że zawsze mi się podobał. No, ale zobaczę jak będzie się zachowywał następnego dnia.  A następnego dnia dowiedziałam się, że chodzi z moją przyjaciółką. SZOK. prawda. Gdy Jula dowiedziała się, że poprosił nas dwie na raz i, że chciał mieć chyba dwie na raz. To z nim zerwała. On taki smutny i się zapytał czy przemyślałam propozycję wyśmiałam go... To na tyle. Co do zdjęć są masakryczne ;/
Dzisiaj poszłam z mamą na zakupy.!. Kocham z nią zakupy. Kupiłam sobie koszulę w kratę, słuchawki które zawsze chciałam i tshirt z flagą. Robię z siebie skejcika. Ciekawe ile wytrzymam. Spotkałam się dziś ze znajomymi na placu zabaw. Było super. Kto by pomyślał, że zabawa dla dzieci może być też dla nastolatków taką frajdą. Jestem zadowolona z dzisiejszego dnia.  Idę do pokoju posłuchać na słuchwakach. Teraz będę pisać, bo jak na razie nie mam rzadnych testów .!. Jakie plany macie na weekend.?.

3 komentarze:

  1. Fajnie, fajnie ! A moje plany na weekend TO- NAUKA ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czizzi wszystko jest okej, tylko nie wiadomo, ktore to twoje zdjecie -.- : p
    a co do weekendu to ja byłam na komunii i był przystojny kelner : *
    Trzymaj sie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to jak będę dodawać to mogę pisać, zazwyczaj staram się dodawać moje zdjęcia, ale nie zawsze pasują do notatki.!. Ojejku jak fajnie i co wyrwałaś go.?.

      Usuń