niedziela, 1 kwietnia 2012

Czizzi's Diary. 01.04.2012

No to tak zaraz zacznę opisywać każdą rzeczy kupioną dzisiaj, na prawdę jest ich sporo i wszystkie moje...
Dostałyśmy pytanie gdzie mieszkamy, nie wiem czy to takie ważne każde miasto jak miasto. Powiem tylko, że mieszkamy w dość dużym mieście, gdzie nie ma krówek, owieczek i koziołków ...
Dzisiaj miałam kupić sobie torbę, ale stwierdziłam, że nie jest powalająca i wolę moją . Miśka kupiła sobie spodnie z wysokim stanem. Trzeba przyznać pasują jej. Kupiłam sobie dziś buty na koturnie, tshirt, top, zeszyt i spinkę do włosów. A z miśką kupiłyśmy sobie kebaba i rurkę z kremem, jak ktoś będzie chciał uznać, że będziemy grube to go zjemy. O właśnie dziś był kościół-szok na 8:00, poszłyśmy same z Miśka, dość dziwnie się czułyśmy w gronie ludzi z palmami, chyba jedyne nie miałyśmy. Jak szłyśmy do komuni, to mocherowe berety (starsze babcie oddane Rydzykowi) zajeły się śpiewem. Zastanawiałyśmy się z Miśka, czy one ustalają dzień przed co zaśpiewają... Ciekawe... Odrazu piszę że na zdjęciu po lewo jestem ja dość słaba jakość zdjęcia, bo było robione kalkulatorem, na telefonie pisze Be Mine... Napis nie tyczy się do nikogo, jak na razie, kto wie co będzie potem. Jak jest zaplanowane moje życie na górze, mam wielką nadzieję, że nie będę zakonnicą, bo by było nie fajnie :(
Dziś jak wracałam z tatusiem z zakupów zobaczyliśmy tłum ludzi z pochodniami, policję i dziennikarzy. Mój tekst najlepszy (J-ja T-tata) :
J.- O patrz tato idą palić czarownice
T.- Słucham
J.-No, no chodziło mi o strajk
T.- Jaki strajk to coś tam młodzieży.
 I tak najlepsze idą palić czarownice, nic tego nie przebije, tak mi się to ujeło, bo oglądałam dziś zaklinacz dusz. Jejku jakie to jest wciągające. Dzisiaj miałam sesję z bratem (sesja gangsta) już jest na fejsie i jest 9 lików idzie jak burza ....


Spinka pióro pawiana
                                                  
                                                                 





Na dzisiaj to tyle idę spędzić noc ze słownikiem do angielskiego :*
Dobranoc

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam to zdjęcie Be Mine

    OdpowiedzUsuń
  2. Co sie stalo z Miska?? Czemu nie pisze?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niedługo będzie pisać, tylko czasem problemy z dostępem do komputera, dlatego ja piszę częściej... Ale stawiam, że w Święta będziemy pisać razem.... Tylko musimy się wybrać na sesję aby wstawiać swoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog świetny! Czytam wszystkie notki! Naprawdę dobra robota dziewczyny! :) Zapraszam na mojego bloga: http://jeden-procent-demona.blog.onet.pl

    Shuubi

    OdpowiedzUsuń