czwartek, 19 kwietnia 2012

Czizzi's Diary New Chapter

Już postanowiłam co będzie z Blogiem.!. Co do tytułu Postu "New Chapter'' to dlatego, bo to nowy rozdział na tym Blogu. Zaczynam pisać sama. Jeśli Miśka chce odejść to jej nie zatrzymam, to jej życie. Każdy podejmuje sam decyzje w swoim życiu i  raz są słuszne, a raz nie. Ja postanowiłam, że nie opuszczę tego Blogu choćby nie wiem co. To moja pasja i nie zamierzam jej zakończyć tylko dlatego, bo ktoś rezygnuje z pisania ze mną. A po drugie wam się ten Blog, podoba a to jest najważniejsze. Dziękuje za komentarze wohoho zaskoczyliście mnie same pozytywne były, a ja się bałam najgorszego.

Dziś poszłam już do szkoły, bo w sobotę wyjeżdżamy, więc wolałam się dowiedzieć wszystkiego na ten temat. Wczoraj musiałam kupić sobie gazety na podróż, bo, aż 5 godzin. Choć i tak sądzę, że wymyślimy coś ciekawego w autokarze. Jeśli zastanawia się ktoś dlaczego zdjęciu jest walizka to dlatego ponieważ jak już wspominałam wyjeżdżam, nie wiem dlatego czy jutro wejdę na Bloga i coś napiszę. Mam nadzieję, że będzie tam wifi i będę mogła pisać, ale Panie mówiły, że będziemy mieć w pokoju. Wyjazd trwa od 21-27. 27(piątek), ale wrócę późno więc opiszę na drugi dzień. Wpadłam na pomysł, że będę dodawać filmiki z muzyką. Bo zazwyczaj mam tak, że słucham jednej piosenki przez cały dzień, a na następny dzień nową, bo się tamta znudzi. Tak ciągle w koło. A co do obozu to jest wielka lipa, bo powiedziały, że będą nam zabierać telefony o 22;00 ;/ No nie fair. Pewnie boją się, że do nich zadzwonimy ;o Jutro wybieram się na zakupy, aby zakupić nowe ciuszki i słodycze. Rok temu jak byliśmy na obozie to byliśmy w domkach przechodziliśmy do siebie przez okna. Pamiętam to jak dziś, gdy biegłyśmy z dziewczynami do chłopaków i wyrąbałyśmy się z kumpelą w krzaki. Hahahah. A w tym roku będziemy w innym miejscu to będzie jakiś blok czy coś. Myślałam, że będziemy przechodzić przez balkony, a tam wgl balkonów nie ma. Spoko ;/ Będziemy biegać po korytarzu buhahaha. Jesteśmy wszyscy ciekawi, bo każdy inaczej sobie wyobraża to miejsce, ten wyjazd. Ale obyśmy mieli wszyscy rację w jednym niech będzie zajebi.ście i będzie co wspominać. Będą dyskoteki, ale impreza buhaha kilka osób na parkiecie i robimy imprezkę. Pisałam dziś kartkówkę z Francuskiego, Pan chciał zobaczyć moje możliwości i chyba go zdziwiłam bo dostałam 5+. Dziewczyny się ze mnie śmiały, że ja najlepsza, bo zawsze prawie każdemu nauczycielowi dodaję komentarz od siebie i do Pana Nieruchy " Widzi Pan postawił mi Pan 2 tak rozpaczałam, że się zaczęłam uczyć" Pfff a Pan wybuchnął śmiechem ...

Co do piosenki, to bardzo mi przypadła do gustu. Lubię takie smutasy. Co o niej myślicie .?.

6 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze postąpiłaś pisząc dalej ten blog, ponieważ naprawdę dobrze ci to idzie.
    Może trochę szkoda, iż Miśka już nie uczestniczy w blogu, ale no cóż, życie ...

    A co do piosenki to znam ją od dawna i naprawdę piosenka jest taka emocjonalna, cudna.

    Plinkaa : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ochh . . Na Szczęście Nie Odchodzisz ! To Najważniejsze Czizzi < 3 Bardzo Się Z Tego Cieszę : )
    Fakt , Miśka Też Super Pisała , No , Ale Nie Przestanę Czytać Tego Bloga Tak Jak Niektórzy Tylko Dlatego , Że Ona Już Nie Pisze : / Jesteś Naprawdę Świetna Kochana : *
    Udanego Wyjazdu Życzę Wsztystkim I Pozdrów Kolegów I Koleżanki : D

    Piosenkę Znam , Świetna . Kocham Ją .

    Kinga : 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też cię cieszę że dalej prowadzisz ten wspaniały blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alleluja ;P Przez ten cały czas jak czytałem ten blog doszłem do wniosku że jesteś zwykłą pustą lalą (bogaczkę która myśli, że jest nie wiem kim...księżniczką) Oficjalnie opuszczam ten blog i już nigdy przenigdy na niego nie wejdę.



    Zuberr ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a jednak miałam rację, że ludzie są nie sprawiedliwi bo oceniają. Jestem bardzo ciekawa jaką ty jesteś osobą, jeśli oceniasz tak innych

      Usuń
  5. Piosenke znam. Jest świetnaa . ! ♥♥♥
    Cieszę się, ze dalej piszesz tego Bloga :*
    Udanego wyjazdu ! ;*

    Misia ( mam takie same przezwisko jak Twoja koleżanka, może dlatego, że mamy tak samona imię ;p )

    OdpowiedzUsuń