piątek, 20 kwietnia 2012

Czizzi's Diary 20.04.2012

Dziś wyjazd ;o Nikt by nie chciał zobaczyć teraz mojego pokoju. Wszystko porożucane w garderobie, wszystko leży na modłodze, a ja siedzę w tym śmietniku na środku z laptopem i piszę.A ja mam wszystko w 4 literach, potem się to posprząta. Nie mogę z mojej sis dopiero teraz odkyryła Skrillexa, gdy ja już go słucham od paru miesięcy. Ta muzyka mi pasuje do tańczenia. Dzisiaj w szkole mieliśmy cztery godziny, więc się nie namęczyliśmy. Na plastyce malowaliśmy jakiś krajobraz na płótnie, pomazałam Moni włosy różową farbą i wpadłyśmy na pomysł, że sobie pomalujemy włosy do połowy farbą. Na lekcji były do połowy fioletowe i farbą akrylowa. Gdy Pani poprosiła nas o pokazanie krajobrazów pokazałyśmy jej włosy. Wybuchła śmiechem, powiedziała, ze jesteśmy kreatywne i postawi nam za to 4+. FAJNIE.!. Teraz będziemy mieć nowe zajęcie farbowanie sobie włosów. Jeśli to wypali to pofarbujemy sobie włosy do połowy na wyjeździe, ale tym razem prawdziwą farbą. Rozmawialiśmy dziś na Religi o ćpunach, że narkotyki zabijają nas, pod wpływem narkotyków możemy kogoś zabić lub zrobić coś czego będziemy żałować. Ja byłam bardzo akrywna na lekcji, zgłosiłam się pare razy. Powiedziałam, że oglądałam taki fajny film " Jestem Bogiem - Limitless
", że taki facet brał narkotyki dzięki którym uruchamiał cały mózg i był bardzo bogaty i mądry. (Polecam ten film) Pani powiedziała, że jak się pali to się jest chudym. Nie wiem czy ona pomyślała, ale zachęciła tym dziewczyny, które mają obsesję na swojej wadze. Nataniel  jak zawsze coś doda od siebie i powiedział, że zapewne Kaya pali, bo jest taką chudzinką. Powiedziałam, że go zabiję po lekcji, bo Pani w to uwierzyła. Musiałam jej się tłumaczyć, że ja nie palę, nie piję, nie ćpam i jest mi z tym dobrze. Zaraz idę na zakupy żeby kupić słodycze, bo wczoraj mi się nie chciało ;o Ale znalazłam zespół BEAT! BEAT! BEAT! Ale z nich ciacha ;o Mój styl co sądzicie.?. O nich i o ich muzyce. Mi się podobają tacy są słodziaki z nich ;o
 To nie jest piosenka na dziś bo ich słucham od 2 min. Jej, ale się namęczyłam z dodaniem tej piosenki. Na matematyce dzisiaj nic, a nic nie rozumiałam, ale chyba to u mnie już normalne. Uśmiechałyśmy się jak głupie z Monią. Pani bardzo lubi jak są dziewczynki na jej lekcji wesołe. Niestety na jej lekcjach bycie wesołym jest bardzo trudne ;o
Jejku dlaczego zagranicą są takie zespoły z ciachami nawet One Direction, Beat! beat! beat!. A u nas :( Wobrażacie sobie oglądacie Xfactor a tu takie ciacha zaczynają śpiewać, a potem grają koncerty w Polsce. Jej, ale by było fajnie.



Jak minął wam dzisiejszy dzień w school.?. Są już plany na weekend.?. Jeśli ktoś chce mieć jakiś kontakt ze mną gdy mnie nie będzie i nie byłoby tam internetu to mogę podać gg: 42693119.  Piosenka na dziś "Ron Pope- A drop in the ocean" Co myślicie mi się bardzo podoba, jeszcze to słodkie zdjęcie, tej pary, takie z nich loversy <3 Będę tęsknić, idę do walizek.!. Będzie tam wifi woohoo będę pisać.!.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz