czwartek, 12 kwietnia 2012

Czizzi's Diary 12.04.2012





Miałam opisać Święta więc się biorę do roboty, bo dużo wolnego było i dużo się wydarzyło. Jestem troszeczkę wkurzona, że nie zrobiłam foty moim pisankom, były takie sweet and nice ze ja Cenzura. Namalowałam kotka takiego krejzola, że ja nie mogę. Czwartek, Piątek było sprzątanie na całego. W Czwartek Alexis wróciła ze studiów, ale się za nią stęskniłam z moim braciszkiem młodszym. O właśnie nawet nie wiem czy napisałam na początku, że mam brata, ale teraz piszę. Od razu jak weszła Alexis do domu to Iwciak (mój brother) krzyknął - przywiozłaś mi coś. Ma teraz wielką fazę na hot wheels, oczywko ja za niego wszystkie sprzątam a masakrator dużo tego jest. O w sobotę jak malowaliśmy pisanki, Alex (Alexis) stwierdziła, że jest na to za stara więc malowaliśmy sami z Iwem. Ten maluch umazał mnie farbą w polik, ja mu oczywiście oddałam i tak się zaczęła bitwa na farby, rodzice nie byli z tego dumny, bo byliśmy cali kolorowi, ale to tak słodko wyglądało - takie ryjki kolorowe, nie wiem o co chodziło rodzicom <3 W niedzielę poszłyśmy do church. Jejciusia nie dało się skupić ciągle coś gadałam do niej i ciągle się śmiałyśmy. Ludzie patrzyli się na nas jak na wariaty. Ale jak to było w Alicji w Krainie Czarów " Tylko wariaci są czegoś warci" tym się pocieszam. Miałyśmy wrócić po kościele do domu i iść z całą family do dziadków, ale mój kochany braciszek zawsze choruje na Święta i podtrzymał tradycję. Zostałam z nim w domu Alex poszła do dziadków,  a potem się wymieniłyśmy. Iwo dostał od "zajączka" Lego City i Hot-Wheelksa. Ciągle musiałyśmy mu budować nowy pojazd z Lego, bo po 5 min już mu się nudził. Ja dostał jakiś kosmetyk z Under 20, kredkę, żelki, gazetę Glamur, wisior i słodycze. Potem opiszę lany poniedziałek i wtorek bo wtedy się najwięcej rzeczy wydarzyło, ale teraz mój brat chce iść do siostry Miśki. Napiszę wszystko potem :*
Baju

7 komentarzy:

  1. Omg, ile Wy macie lat? Ty i Miśka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jenee... Ci sie chce o 6 pisać???? Bo dodalaś o 6:39... jeej Mi by sie nie chcialo xD No nic. A tak wg to macie nową czytelniczke! :]] A to mój blog : sandravelluccie.blog.onet.pl
    Jak chcecie to możecie wejść. A jak nie... To trudno ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdę i z chęcią poczytam. Nie, nie chce mi się wchodzić o 6, tylko po prostu google nie jest Polskie a blogspot jest na google i nie ma tu czasu polskiego :)
      Miło mi

      Usuń
  3. http://vikiandjull.blogspot.com/
    Zapraszam do nasssss

    OdpowiedzUsuń