poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Czizzi's Diary 16.04.2012

Co do zdjecia to wiem nie wyszedł mi napis, gdyż jest to dzieło moje na angielskim. Na początku chciałabym napisać, że bardzo denerwują mnie osoby, które się za kogoś podszywają. Pewna osoba wie za pewne, że to do niej jest skierowane. Dzisiaj byłam na dwóch lekcjach. Potem mój braciszek tańczył krakowiaka. Sądzę, że nie opłacało mi się iść do szkoły, ale mama sądziła inaczej. Byłam na w-f, ale i tak nie ćwiczyłam, bo wczoraj sobie stukłam rękę na tańcach ;/ Potem był anglik, taki nudny, że postanowiłam sobie zrobić na nim plastykę. Najlepsze było w tym wszystkim to, że zapomniałam, że idę na występ. Za żadne skarby nie chciało się to zmyć. Więc krócej mówiąc wyglądałam, jakbym uciekła z więzienia. Dzisiaj na angilku dowiedzieliśmy się, że w środę idziemy na wycieczkę z klasą Alexa i Fabiana. Miło, że ona nam o tym powiedziała, a nie wychowaczyni.... Po występie pojechaliśmy do Mc (będę gruba - to się tyczy do ludzi którzy mnie znają w rl: Proszę nie mówcie, że jestem chuda jak kościotrup, bo jak widzicie jadam w Mc, ale to spalam) Po Mc miałam zajęcia dodatkowe Angielski, bo w szkole mnie nie nauczą dobrze (w mojej szkole, nie wiem jak jest w innych, za pewne lepiej) Jutro mam kartkówę z Polaka, w środę test na dodaktowym Angielskim. W sobotę wyjeżdżamy z wybranymi klasami na wycieczkę (w niektórych szkołach to się chyba nazywa "zielona szkoła") Wszyscy z tego powodu jesteśmy bardzo podjarani. Dziewczyny gadają między sobą (ile biorą kosmetyków, że bierzemy dwie walizki, że nie będziemy wgl spać i takie duperele), chłopcy natomiast, gadają (czy mają brać alko, że nie będą spać, będą do nas przychodzić i będziemy grać w karty na żelki, w butelkę na prawdę lub zadanie ) Takie nudne rzeczy. Jutro kartkówka więc pójdę się uczyć ;/
 Baju :*

21 komentarzy:

  1. super post i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza . :) Tak przyznam się trochę się wzorowałam na waszym blogu, przepraszam ! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no co ty.!. Za co przepraszasz.?. Miło nam nawet, że ludzie się wzorują na nim. My Ci tego na pewno nie zabronimy, wręcz przeciwnie. Mówiąc szczerze to mi jest bardzo miło :) Z przyjemnością będę czytać twój Blog

      Usuń
    2. Nie no naprawdę dzięki ! I to wasz blog ja czytam z przyjemnością a mój jeszcze muszę dopracować ! :)

      Usuń
    3. Trening czyni mistrza. Niedługo będziecie mieć więcej czytelników od nas: )

      Usuń
    4. Napewno nie ! :)

      Usuń
    5. Nie martw się ja i tak już nie mam czytelników, bo Miśka chce odejść ;/ Miałyśmy pisać razem, a teraz będę sama. I jak Miśka odejdzie to wszyscy też odejdą

      Usuń
    6. Ja nigdy nie odejdę ! ;)

      Usuń
  2. supper blog !
    czytam go codzinnie ! Naprawdę miło że w końcu trafiłam na interesujący bolg ;D
    Życzę dalszych sukcesów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ;)
      Staramy się żeby ten Blog był ciekawy i pokazywał ludziom jak nasze życie wygląda na co dzień.
      jeszcze raz bardzo dziękujemy

      Usuń
  3. yyyyyyyyy.............żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwól, że dokończę w Twoim imieniu xD : yyyyyyy......żal mi siebie xD

      Usuń
    2. ej sorry. Nie ten blog ^^ ten jest zajebis** ;D

      Usuń
  4. Czytałam już wiele blogów i uroczyście stwierdzam, że ten blog jest najlepszy jak dotąd ;D
    Życze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć ;) Staramy się, aby każdy nasz dzień wyglądał ciekawiej, żeby czytelnikom sprawiało przyjemność czytanie naszego Bloga.
      Dziękujemy

      Usuń
  5. Spoko post, ale po raz kolejny piszę : ORTOGRAFIA ! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, nie wszyscy są od razu genialni w ortografii, a ja mam z nią małe problemy

      Usuń
  6. Naj blog:D Piszcie więcej <3

    OdpowiedzUsuń