środa, 4 kwietnia 2012

Miśka's Diary 04.04.2012

Hmm.
Wiele czasu upłynęło od mojego ostatniego wpisu, ale co poradzić -życie . Kaja, będzie zapewne częściej tu wchodzić i pisać .
Ostatnio dostałyśmy kilka negatywnych opinii na temat naszego bloga.Ogólnie to dzięki, bo negatywne opinie, też nam się przydadzą. Nigdy wcześniej nie prowadziłyśmy żadnego bloga, więc dopiero się w tym odnajdujemy.
Co do rubryki porad, to dostałyśmy sporo próśb o pomoc. Nawet nie przepuszczałam,że tak dużo tego będzie! Tylko nie wiem, jak będzie z tym publikowaniem. Jedni chcą, drudzy nie chcą , pogubiłam się xd


Dzisiejszy dzień był super. Lekcje skończyłam o 11.30, a i tak trwały tylko 30 minut ;d Mogłoby być tak już zawsze, ale niestety aż tak dobrze to nie ma. Uwielbiam chodzić do szkoły - pewnie teraz myślicie,że jestem nienormalna, ale to po części prawda . Lubię do niej chodzić nie ze względu na lekcje - nienawidzę ich ! A szczególnie matmy, brr ! Lubię tam chodzić ze względu na ludzi . A today, nie mogłam wyrobić ze śmiechu, dzisiaj każdy słyszał co innego . Czyżby to był Światowy Dzień Ludzkiej Głuchoty ? xD
Jutro idziemy z Czizzi na jogging o 6 rano ! Mój ''kochany'' tatuś się ze mną założył, o 35 zł , że nie wstanę, szczególnie w wolny dzień o 5.30 ...No cóż zobaczymy . Już widzę tę jego super minę, kiedy wręcza mi moją wygraną . ;D 
Ojej, już za parę dni święta ! Uwielbiam je ! Tyle,że mam masę sprzątania .Ale jednego tu nie rozumiem : po co sprzątać cały dom,wywracać go do góry nogami,żeby był porządek, skoro po świętach znowu trzeba będzie sprzątać ? Taak mamo, wiem, że to czytasz i już teraz Ci oznajmiam, iż nie zamierzam zmywać tego wszystkiego . Naprawcie wreszcie tą zmywarkę, co ? 
Dobra, kończę, mykam ; ] 
Kolorowych ;*

12 komentarzy:

  1. Lubie czytać waszego bloga ♥
    I zgadzam się co do tego sprzątania
    Kaska

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieem, że już dawno był temat o 'BRAVO' i osławieniu waszego bloga tam. Mnie dziś natchnęło i... jestem. ;) Przeczytałam wszystkie wpisy. Macie talent pisarski. ;] Piszcie bloga dalej! Ja wierzę w was. Trzymajcie się!

    Justa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie , fajnie laski !

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam was. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Was, oby tak dalej .! <3
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, niezły blog. Wpadłam na niego dzięki gazecie Bravo. Dziewczyny, jesteście świetne. Zgadzam się z Justą, wyczuwam tu talent, ale... No cóż, czytałam lepsze blogi. Ale zważywszy na to, że dopiero zaczynacie... Mała rada: interpunkcja. I uważam, że krytyka, jaką dostałyście w poprzednim miesiącu była nieuzasadniona, więc nie martwcie się i piszcie dalej. Macie nową stałą czytelniczkę ;)
    Kaori-chan

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteście super!! Czytam was dzięki managazynowi pt. BRAWO. They's are cool!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt Wielkanocnych Wam, i wszystkim CZYTELNIKĄ!! Liwia

    OdpowiedzUsuń
  10. dlaczego nie dodajecie nowego postu ? : O

    OdpowiedzUsuń
  11. Usłyszałam o Was w BRAVO i cóż...skusiłam się. ;D Przyznam, że jest ok, ale mogłoby być lepiej - przede wszystkim macie problemy z interpunkcją. Popracujcie nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  12. hej, dziewczyny dodajcie nowy post, proszę!!! Nie mam co czytać XD

    OdpowiedzUsuń