piątek, 13 kwietnia 2012

Czizzi's Diary 13.04.2012


Dzisiaj piątek 13 ;o Wohoho siedzimy przez cały czas w domu, aby nic się złego nie stało. Nie, no dobra świrowałam, ale chociaż moja kumpela nie wychodzi z domu, bo się boi. Dzisiaj miałam na 8:50 do szkoły więc się wyspałam, fajnie miałam. Na wejście do szkoły przywitała mnie moja paczka szkolna z tekstem czy idę z nimi na wajsy (Alan, Fabian, Monia też szli) więc co mi szkodzi poszłam, ale oczywiście zadzwoniłam najpierw do mamy (mama zawsze pozwala) ale wolałam aby potem jak będzie dzwonić wychowawczyni, to żeby mama wiedziała co powiedzieć. Jak zawsze chłopaki mieli genialny pomysł chcieli iść tylko z jednej lekcji. Jeszcze czego nie byłoby mnie a Polaku, a moja mama się kumpluje z sorką. Ale byłby przypał. Stwierdziłyśmy z Monią, że jak mamy iść to z całego dnia. Poszliśmy do lasu, wszyscy prawie palili, ale ja z Monią byłyśmy twarde. Zadzwonił mi telefon i dzwoniła do mnie najmądrzejsza kumpela z klasy. Zapytała  mnie, że Pan od Francuskiego pyta czemu mnie nie ma, bo miałam zaliczać. O cholercia zapomniałam o tym.!. Powiedziałam, że jestem chora echem echem. Uwierzyła. Kurdeszka zapomniałam o tym zaliczaniu. Będę mieć 1, co tam nic się nie stanie. Po powrocie do domu weszłam na Bloga i Fejsa, ale nic nowego nie było. O było tylko pytanie w komentarzach "Jenee... Ci sie chce o 6 pisać???? Bo dodalaś o 6:39... jeej Mi by sie nie chcialo xD" Często dostaję takie pytania, więc odpowiem od razu. Oczywiście nie chce mi się wchodzić o 6:30 ja o tej godzinie jeszcze śpię, ale google nie jest polskie. Blogspot jest na google, więc nie mamy polskiego czasu. O godz. 16.00 miałyśmy iść z Miśką do kina na "Street dance 2", ale nie wypaliło.




Pewnie ktoś z was pomyślał, że jestem fanką Justina Biiebier, nie, nie jestem tylko bardzo uwielbiam ten film <3 Widać, że ludzie umieją się bawić. Nie poszłyśmy z Miśką do kina to kino sprowadziłyśmy do nas. Nagrałyśmy się do tej piosenki. Super wyszło, pamiątka jest. Uwielbiamy się wydurniać i razem nakręcać głupie filmy. Całe my. Pokręciłyśmy sobie włosy, zrobiłyśmy make-up i na bóstwo. Lans zapodałyśmy.


OMG teraz mam opisać lany poniedziałek i wtorek. Sporo się działo.!. W poniedziałek pojechaliśmy do przyjaciół, którzy są na nas jak bracia. Prawie przez cały dzień graliśmy w Dance Star Party and Sports Champions na Play Station3. To jest super, ale dla mojej siostry jak to uznała w Dance Star Party były za seksi ruchy. Najlepszy był Sports Champions, byłam słabiakiem troszeczkę w Tenisie stołowym Alexis wygrała, ale za pewne wygrała. Grałyśmy też w gladiatorów to było super każdego zabiłam, nawet tatę.!. Jezu mówię jak emos. I tyle na poniedziałek dużo prawda.?. We wtorek rodzice i rodzeństwo pojechało w gości. Ja stwierdziłam, że pojadę do Alana (bliski przyjaciel). Zrobiliśmy sobie lany poniedziałek wylądował przeze mnie w wanie, bo się mądrzył, a frajer wrzucił mnie do basenu miałam wszystko mokre. Jego mama dała mi ciuszki na przebranie jego tshirt masakrator duży najlepszy był tekst jego mamy. -A może chcesz Alana rurki są w końcu takie obcisłe. Po tych słowach wybuchliśmy śmiechem podziękowałam grzecznie. Chodziłam w jego tshirtcie  i moich krótkich spodenkach, było bardzo ciepło. Potem poszliśmy nad wodę. Fajnie było chodziliśmy po piasku takie były z nas loversy. Fajnie będzie jak to przeczyta. Buhahaha. Co tam. Pod wieczór rodzice przyjechali po mnie, bo nie chcieli, abym wracała po ciemku pociągiem. Rodzice jak to rodzice, długo się nie widzieli i przyjechali na chwilę (2godziny)  Tyle co do czasu wolnego. Teraz weekend, więc będę pisać codziennie. Teraz was żegnam bo usypiam. Jak pomyślę, że jutro muszę wstać o 9:00 to jestem pełna radości ;/
Dobranoc :*
Kolorowych snów

27 komentarzy:

  1. kocham wasz blog <3
    ciekawie u cb było ;D
    ja jutro muszę o 6 wstać, więc tutaj nie marudź! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zaje życie, pozazdrościć ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czizzi, czemu usunęłaś dwa poprzednie komentarze. to prawda, że bez Miski ten blog nie ma sensu... Miśka.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłam ja ich usunąć, bo dopiero teraz jestem na Blogu... A tak to spędziłam dzisiaj cały dzień w towarzystwie Miśki. Więc cały czas byłyśmy razem. Ona to może potwierdzić. A i nie wiem o co chodzi z tym, że Blog bez Miśki nie ma sensu jeśli ona nadal go prowadzi... Tylko teraz ma dużo nauki w szkole i brak czasu, za tydzień wyjeżdżam, więc na pewno będzie sporo pisać.!. Mam prośbę nie posądzajcie mnie o coś czego nie zrobiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro nie ty to jestem ciekawa kto je usuną. I nikt cie tutaj nie posądza.! Po prostu niektórym jak widać brakuje wpisów Miśki... ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Logiczne, że to ty je usunęłaś...Bo niby kto? Miśka..nie sądzę. Dodałaby wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie wiem... Miśka nie mogła usunąć, bo była ciągle ze mną... I ona wchodzi na Bloga, ale nie dodaje jak na razie wpisów. Możliwe, że te osoby które dodały komentarz same je usunęły... Ale nie wiem

      Usuń
  7. Ten filmik co dodałaś rzeczywiście jest fajny, ale proszę dodajcie swój własny - byłoby świetnie ! proszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ^^ Jak uda nam się nakręcić jakiś fajny film to dodamy.!.

      Usuń
  8. Hahaha, śmiech mnie ogarnia gdy czytam niesamowicie inteligentne wpisy anonima/ów z Apr 15, 2012 03:23 AM i Apr 15, 2012 06:17 AM. Czizzi nie przejmuj się jakimiś pustymi zarzutami(w dodatku z błędami ortograficznymi...) Suuuuper blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuję się :) Ale dziękuję Ci bardzo, że ktoś mi wierzy, że to nie ja usunęłam i mi tego nie zarzuca :*

      Usuń
  9. No ale przecież napisłaś w poście że same nagrałyście się do tej piosenki, więc prosiłam o jego dodanie a ty : "jak nam się uda nakręcić" !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nakręciłyśmy, ale ten nie jest odpowiedni do pokazania naszym czytelnikom. Haha

      Usuń
  10. jak byście mogły odwiedzić - to zapraszam ! :
    http://werisdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pff debilstwo. Czizzi koniec z naszą przyjaźnią



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku porąbało Cię już do końca ? Nie życzę sobie, żeby ktokolwiek się po mnie podszywał idioto !!!!!

      Usuń
  12. Anonimowy Apr 16, 2012 06:15 AM każdy wie, że nie jesteś Miśką więc się pod nią nie podszywaj! Miśka na pewno nie zrobiłaby czegoś takiego Czizzi...


    Czizzi nie przejmuj się opinią (negatywną) innych ;) Ja bardzo polubiłam ten blog ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję Ci bardzo ;) Fajnie, że chociaż parę osób z naszych czytelników nie zarzuca mi niczego np.(usunęłam komentarze, Miśka przeze mnie odeszła), bo też dostawałam takie wiadomości. Cieszę się, że polubiłaś go i mam nadzieję, że Ci się nie znudzi ;*

      Usuń
    2. Nigdy mi się nie znudzi ;)

      Usuń
  13. Co do odpowiedzi na pewnego anonima, że osoby same mogły usunąć komcie to muszę cię powiadomić, że anonimy nie mogą usuwać swoich własnych komentarzy. ;/
    Ten przywilej dotyczy tylko zalogowanych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ambitna dyskusja-Ty skasowałaś, na pewno, ojejujeju, brak słów... Czy to taaaakie ważne? Ludzie przeczytajcie kilka razy swój post czy jest warty publikowania, bo tylko zaśmiecacie dziewczynom bloga. Czizzi&Miśka świetna robota. Czytam Was z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Masz rację, ale nie chcę nic pisać, bo potem znów ludzie (czytelnicy) odwrócą się przeciwko mnie ;/
      Bardzo mi miło czytać komentarz, gdzie ktoś pisze, że czyta nas z przyjemnością

      Usuń
  15. supper blog zapraszamy do nasss
    http://vikiandjull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń