poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Czizzi's Diary 30.04.2012

Nie wierzę ;o Dzisiaj jest ciepło ;o Obawiałam się, że na ten weekend majowy będzie deszcz,  a tu jednak pogoda mnie zaskoczyła. Mamy jechać nad wodę, ale kto wie czy to wypali... Pewne osoby mnie zapytały czy to możliwe, że zaczęłam pisać Fotobloga, tak zaczełam, ale narazie jest mało zdjęć. Bo jeśli mi to wyjdzie, będę dodawać codziennie z notatką. Dziewczyna napisała do mnie na gg czy zrobię coś takiego jak pino, zgodziłam się, ale chcę was na początku zapytać co o tym myślicie. Dla osób które nie wiedzą o co chodzi z "Pino" to napiszę w skrócie zajadają ci osoby pytania a ty odpowiadasz za pomocą kamerki i oczywiście jeśli ktoś chce to można prowadzić normalną rozmowę. Ale co do tego muszę się zgadać z czytelnikami jaki dzień im pasuje i godzina. Cieszę się, że nie opuściliście mnie dlatego, bo Miśka odeszła. Jestem wam z tego powodu bardzo wdzięczna. Jak tam u was z pogodą wybieracie się gdzieś na plażę.?.  A wracając do tematu PINO co o tym sądzicie.?. Zrobimy kiedyś czy sobie darujemy .?.

13 komentarzy:

  1. Hmm.. Moim zdaniem to dobry pomysł :D A co do wyjazdu to mam lecieć do Paryża (sama) Oui :D No i zapewne jakieś wypady z przyjaciółkami i chłopakami :D Pozdrów Miśkę jak ją spotkasz ;*

    Paulaa ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOCHAM PARYŻ.!. Też się tam wybieram może, ale nie sama tylko z Alexis :) Ja bym sobie nie poradziła sama w tym mieście :) Życzę udanego wyjazdu :) Na pewno pozdrowię

      Usuń
  2. Świetny pomysł z pino. A fotki nad notkami boskie. Faktycznie, jest cieplutko. Ale wczoraj nad morzem wiało i 16 stopni, ale i tak super było. Jeszcze zamierzam tam w tygodniu wpaść, bo tylko 36 km. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się podoba z Pino, ale trzeba jeszcze ustalić dzień i godzinę. Właśnie się bałam, że zdjęcia się nie spodobają. Zazdroszczę Ci też chciałabym być teraz nad morzem <3

      Usuń
  3. http://werisdiary.blogspot.com/2012_04_01_archive.html
    Czy mogłabyś zerknąć i powiedzieć czy już jest trochę lepiej i czy ci się podoba.- byłabym wdzięczna.
    I co do twojego postu to pomysł z "pino", podoba mi się a pogoda u mnie jest wspaniała, ale narazie nigdzie nie wyjeżdżam, dopiero na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest super, bardzo mi się podoba i na pewno będę śledzić :) Widzę, że też wykorzystałaś patent z muzyką ;) Życzę Ci udanych wakacji

      Usuń
    2. dzieki, dzieki i nawzajem ! nic nie pobije twojego bloga ♥ !
      Jest świetny! ;)

      Usuń
  4. musisz zrobić Pino ! byłoby fajnie. x
    zapraszam - thisis-our-crazy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł z Pino ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym Cię uprzedzić, że zmieniłam sobie nick z Kaori-chan na A., a to za sprawą nowego bloga, na którym oczywiście dodam Cię do linków, o ile oczywiście nie masz nic przeciwko, w razie czego napisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie będę mieć nic przeciwko. Czuję się zaszczycona :) A twój Blog bardzo mi się podoba i będę śledzić :)

      Usuń
  7. A co do pomysłu mojego z Pino to musimy ustalić dzień i godzinę :) Tak aby każdemu pasowało

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :) a propos zapraszam na mojego bloga horse-is-my-life-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń