wtorek, 17 kwietnia 2012

Czizzi's Diary 17.03.2012

JEZU.!. I po co ja się wczoraj uczyłam.?. Dzisiaj rano obudziłam się z gorączką ;o Cała nauka poszła na marnę. Jedna wielka lipa. Dziś po szkole przyszedł do mnie Alex, Fabian,Nataniel, Monia i przyjechał Alanek. Sporo osób uważa, że dużo czasu przebywam w tym gronie. Pytają się mnie jakie wolę grono męskie czy żeńskie? Ja odpowiadam, że to i to, ale muszę przyznać w tych dwóch gronach jest inaczej z dziwczynami chodzimy na zakupy, a z chłopakami gramy w kosza i chodzimy na skate park. Ucieszyłam się bardzo na widok Alana, bo dawno się nie widzieliśmy. Jak dla mnie nie widzenie się z nim przez tydzień jest jak rok. Wpadliśmy razem na taki pomysł, że jeśli ktoś będzie miał do mnie pytania np.: co bym chciała zrobić,jakie mam marzenia, hobby, muzyka itd to zadawajcie mi tu http://czizzi.odpowie.pl . Dostawałam takie pytania na emaila, więc chłopaki wpadli na pomysł, abym założyła sobie odpowie. Zobaczymy co z tego będzie. Monia opowiedziała mi co było w szkole. Nic szczególnego się nie wydarzyło. Mieli tylko jakiś wykład o tytoniu, że szkodzi zdrowiu i nie powinno się go palić. Jejciu nie mogę się już doczekać soboty (6godzin autokarem) Już ustaliliśmy, że siedzimy na końcu (Ja,Nataniel,Monia,Olaf). Tak jak zawsze. Wychowacy zawsze się śmieją, że elita siedzi na końcu. Spojrzałam teraz na zegarek, jest  godzina 19:23. Kiedyś kończyłaby mi się dobranocka. Brakuje mi czasów kiedy wychodziło się o 22:00 na dwór i grało w podchody, główne zmartwienie dziewczyn w co ubrać Barbie, a chłopców jakim samochodzikiem się pobawić. Fajne były te czasy, ale one już nigdy nie wrócą ;c Teraz jak się patrzy na dzieci (10,11lat) to idą z piwem, papierosem w buzi. Myślą, że są super. Ale teraz ten Świat jest inny, żeby być cool trzeba palić,pić i ćpać. Ja nie sądzę, że te osoby są dzięki temu cool. No, ale cóż każdy myśli inaczej. Nie wiem co naszło ludzi, ale zaczęli  pisać do mnie na fejsie (facebook'u) obcokrajowcy piszę z Niemcem, Anglikiem. Fakt zaprzyjaźniłam się z dwoma innymi obcokrajowcami (James,Cristian), ale muszę przyznać są fajni. Nie mogę z mojego brata chodzi do przedszkola, a ma już dwie dziewczyny i na dodatek mają tak samo na imię. Ten maluch zna każdego dziecka nazwisko. Ciekawe.?. Może Panie każą im się uczyć na lekcji nazwisk kolegów i koleżanek. Kto wie.?. Szczerze pisząc nie wiem po co to napisałam, przecież to was nie interesuje, ale co tam. Mój laptop jest już w naprawie od Września, miał być w Styczniu, ale nadal go nie mam ;/ Korzystam teraz z laptopa Alexis, podarowała mi go na pocieszenie, bo sama kupiła sobie nowy. Jeśli zastanawiacie się czemu jest w naprawie, bo moja ukochana siostrzyczka walneła w ekran nogą, bo miałam go pod biurkiem, a ona zapomniała. Już się nie mogę doczekać, aż go odzyskam. Ja już kończę, bo Iwo chce abym zbudowała mu wieżę z Lego. Czekam na pytania od was :) http://czizzi.odpowie.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz