piątek, 20 kwietnia 2012

Czizzi's Diary I'm so sad

Piszę to zapewne pod wpływem emocji.;/ Teraz ciągle ryczę, bo co zrobię to jest źle. Czy ktoś w ogóle mnie rozumie, czy ktokolwiek wie co ja czuję.?. Każdy uważa, że jak ma się pieniądze to jest szczęśliwie NIE właśnie tak nie jest. Może i moi są kochani, bo są, ale tak na prawdę nikt o mnie nic nie wie. Nie wie jaka jestem w domu, w szkole, a jaka jak jestem sama w domu. Więc pisząc krócej mam wszystkiego dość. Tak wiem mówię jak osoba Emo lub samobójca, ale co zrobię piszę to co myśle. Chcę żeby mi ulżyło, a wy to zrozumiecie i na pewno nie jestem jedyną osobą która tak ma. Każdy myśli, że mnie zna, bo spędzam z tym kimś dużo czasu. Nie właśnie on mnie nie zna. Skąd może wiedzieć czy jak nie wrócę do domu nie będę płakać, bo mnie chłopak rzucił... Jeszcze jutro ten wyjazd nie chcę tam jechać ;/ Tak się cieszyłam, ale teraz wszystko prysło nie ma już tego uczucia co wcześniej. Jak będę mieć ochotę to co.?. Schowam się pod kołdrę lub wejdę do łazienki i zacznę ryczeć. No właśnie nie będę mogła tak zrobic, bo zaraz ktoś wejdzie i zacznie się pytać co się stało, czy może mi jakoś pomóc. Jak mi pomoże ta osoba.?. Powie nie martw się i będzie fajnie .?.  Gdy zaczełam płakać zaczął się desz i włączyła się smutna piosenka. (pogoda,muzyka wie jak mnie dobić) Tak wiem pewnie jutro się obudzę i będę tryskać radością. Kto wie. Mogę się obudzić z bólem brzucha i zapłkana. Tego dowiemy się jutro. Mam nadzieję, że będzie dobrze.

22 komentarze:

  1. Piękny post a piosenka cudna. Życie jest trudne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pisz na blogu. Ni bądź jak Miśka.! ;D Plosię ;)



    Ania ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bądź jak Miśka w jakim sensie .?. Wiem przepraszam ale musiałam to napisac przepraszam

      Usuń
    2. No, żebyś nie odchodziła z bloga tak jak Miśka... ;)

      Usuń
  3. jeedyne co mogę powiedzieć "będzie dobrze"
    wierz w to i tak może się stanie ...

    piosenka - lovely <3

    Plinkaa : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Teraz tak mówisz a za kilka dni się bd śmiać, bo każdy ma problemy i nie tylko Ty więc nie martw się tym.. Ty i tak masz lepiej niż kto inny jestem tego pewnaa.. Ponieważ jak czytałam twojego bloga od początku to widziałam, że dogadujesz się z mamą i wgl. a u mnie np. tego nie ma.. Ostatnio miałam wywiadówkę i oczywiście kara na wszystkoo.. :( Masakraa ;/ Uwierz mi każdy ma chwile załamania.. Też mam tak częstoo ;/

    `Paulaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey, nie martw się, twój dół na pewno jest chwilowy. Jutro będzie lepiej, choć dziś może się to wydawać nierealne (lub wręcz przeciwnie). Mam nadzieję, że twój nastrój rychło się poprawi, a problemy rozwiążą.

    OdpowiedzUsuń
  6. oojeej... co się stało ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu nie piszesz nic o Miśce ? co tam u niej itp... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czizzi kocham cię.!!!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś mi powiedzieć jak się dodaje na bloga właśnie piosenkę z filmikiem - teledysk , właśnie tak jak ty masz ? :) < Jeśli byś mogła oczywiscie ) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Cię.!!! Czizzi. Zostań moją dziewczyną. Przecierz związek na odległość internetowy to nic takiego. Zależy mi na Tobie... Czizzi <3 :*

























    I loVe you...
    Bartek Gajda

    OdpowiedzUsuń
  11. Czizzi ja szaleję za Tobą. Czizzi daj mi swój nr. telefony. Mam 16 lat jakby co ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisz jakiś post ćwoku.! Ile można czekać.?!

    By Ewelina Kudyba z cieszanowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecież Czizzi wspominała, że wyjeżdża to jak ma napisać? :/ Ja czekam z niecierpliwością na kolejnego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  14. http://forty-seconds-to-wenus.blogspot.com/ pisałam z Miśką to jest jej nowy blog ;P dopiero go zaczęła pisać pomóżmy jej zebrać odwagę i dajmy jej do zrozumienia że chcemy żeby pisała ;)
    Pozdrawiam
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog Miśki wymiata, a blog Czizzi zamiata ! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz będziecie się bawić w jakieś żałosne wojny i porównywania? Poniżej poziomu... Obie dziewczyny są świetne, czy razem czy osobno, każda na swój sposób i każda inna, więc nie krytykujcie. Czekam na wpis. Czizzi wraaaaacaj:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie do Czizzi. Czy ty i Miśka pokłóciłyście się i już nie jesteście przyjaciółkami? Bo odejście Miśki i jej nowy blog. A wlg. nic o niej nie piszesz... Tylko o innych twoich kumpelach.

    A co do blogów to żaden nie jest najlepszy i to jest komplement. Blog Miśki i blog Czizzi są na równym poziomie i każdy jest odlotowy.! :)


    Lusia ^^

    OdpowiedzUsuń