czwartek, 19 kwietnia 2012

Czizzi's Diary The End

I na tym  chyba kończy się moja przygoda z Blogiem :(
Gdyż Miśka chce odjeść, nie chce już pisać. A znając życie jak ona odejdzie, jak to połowa z was  napisała, że jak Miśka odejdzie to my też. Więc zadałam sobie pytanie " Czy warto pisać Bloga, jak nikt go nie będzie czytał.?." No właśnie nie. Połowa już osób odeszła, bo Miśka nie może teraz pisać, a druga połowa odejdzie, bo Miśka odejdzie. Fajnie było pisać i wiedzieć, że ludzie dowiadują się jakie jesteśmy na prawdę, nie udając nikogo, czytać miłe komentarze od was.
Ale cóż miłe rzeczy nie trwają wiecznie. Mam taką prośbę jeśli jakieś osoby chcą żebym nadal pisała to niech napiszą to w komentarzu wystarczy samo "Tak" lub "Nie'' po prostu chcę wiedzieć. Bo moi przyjaciele z rl nie pozwalają mi przestać go pisać, ale dla mnie najważniejsze jest wasze zdanie. Więc będę wdzięczna jak napiszecie :) Dziękuję wam jeszcze raz bardzo za miłe komentarze i za emaile (osoby)które mnie wspierały

14 komentarzy:

  1. Tak
    Proszę pisz jeszcze na tym blogu, mi osobiście twoje posty się bardziej podobają i wgl.
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak
    Nie odchódźcie prosze Was, a jeśli Miśka nie chce, to chociaż pisz go sama :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak zostańńńń :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niee... ;/


    Hehe żart.!
    Pewnie że TAK!
    Pisz go prosze jestem stałą czytelniczką i nie chce, żebyś odchodziła i zostawiła ten blog tak po prostu ;( Bo jak odejdziesz to ja smutam i moja przyjaciółka, która też go czyta też smuta ;( Więc nigdy przenigdy nie opuszczaj.!!!


    Ania =)

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK!!♥♥♥ UWIELBIAM TEGO BLOGA ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak .!
    Pisz tego bloga... na serio... I dziękuję Wam za pomoc z tymi radami... Naprawdę mi pomogły.. Thanks <3 ;*

    `Paulaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tak tak ! :3
    ~ Yuriadesuu

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak. I'm lovin it.

    OdpowiedzUsuń