wtorek, 10 kwietnia 2012

Miśka's Diary . 10.04.2012

Cóż ten ''Wasz'' pomysł,żebym pisała oddzielnie, jest jak dla mnie idiotyczny. Równie dobrze mogłabym w ogóle nic nie zakładać . Widać właśnie,że Czizzi nie umie mi powiedzieć wprost,że wolałaby pisać sama, tylko podszyła się pod Anonimem, żeby nie było,że ona to napisała. Doskonale umiem poznać, kiedy ona pisze, a jeden z komentarzy właśnie taki jest .
Informuję,że odchodzę z tego bloga . Czy założę swojego ? Nie wiem, ale jeśli tak będzie to pierwsi się o tym dowiecie. Na razie mam za dużo obowiązków i niestety przez brak czasu nie jestem w stanie.
Dziękuję za wszystkie ciepłe, miłe komentarze,za porady od Was, za wszystko.

Gdybyście jeszcze czegoś potrzebowali, mój email : jestemmiska@gmail.com
Trzymajcie się Kochani ! ;*
Podpis: Miśka .

12 komentarzy:

  1. Hue hue hue jaki bulwersik. Nie znam Was dziewczyny, ale zawsze lepiej robić wszystko na własną rękę niż w parach, grupkach, nawet jeśli to przyjaźń. A blog jest suuuuuper!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, żaden bulwersik.Już jakieś dwa tygodnie temu miałam odejść, ale jakoś nie mogłam . Teraz po prostu już musiałam to zrobić - powody osobiste . A pisanie razem z Czizzi to była wielka przyjemność.

      Usuń
  2. Niee! Błagam Cię, nie odchodź! Ja naprawdę uwielbiam Twój styl pisania! :( A jeżeli już musisz to załóż własnego bloga! PROSZĘ! :( Jest mi tak przykro.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie odchodź Miska proszę według mnie jesteś lepsza ! Jak cos to pisz własnego bloga np.; z poradami , bede stałą czytelniczka !nie odchodz bo prowadzicie bloga Czizzi Miska , nie tylko Czizzi. Jest mi przykro Jak ty odejdziesz to ja tesz i będe czytelniczką twojego bloga. Riri

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś najlepsza ! Miśka załóż swojego bloga ! kocham cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ejj ludzie, ludzie ! Wcale nie jestem najlepsza, jestem dobra tak samo jak i Czizzi. I pod żadnym pozorem nie przestawajcie czytać tego bloga, Kaja potrzebuje wsparcia itd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miśka ma rację . Obie są tak samo wspaniałe , nie zgadzam się że Czizzi jest gorsza czy coś , bo wcale tak nie jest . Jeśli Miśka chce założyć własnego bloga - ok., ale nie róbcie z tego takiej afery , że np. " Jak Miśka nie będzie tu już pisała, to ja też nie będę czytał/a tego bloga." bo to jest szczerze beznadziejne . . : /
    Mam nadzieję , że Czizzi nie przestanie pisać tego bloga . Kocham Was dziewczyny , jesteście wspaniałe : 3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z powyższym! Nie możecie odejść, bo Miśka odeszła. ;/ Pomyślcie jak po przeczytaniu tego czuje się Crizzi. Okropnie! Chcielibyście, aby ktoś tak o Was napisał? No właśnie.
      Dlatego ja uważam, że Miśka mogłaby odejść, zacząć pisać nowego bloga, ale nie opuszczajcie tego! ;/ To chamskie.

      Usuń
  7. znam was obie osobiscie i uwazam ze jakis blog nie powinien psuć waszej przyjazni dlatego prosze was piszcie go nadal razem a co do poprzednich komentarzy zadna z nich nie jest gorsza ani lepsza od drugiej
    uwierzcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej,nie :c Weźcie sie pogódzcie,taka przyjaźń nie może się skończyć Plosię :c Wiem,mi łatwo to mówić,ale pomyślcie też o nas- Waszych czytelnikach :c
    Pozdrawiam,
    ~Yuriadesu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne tło bloga.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. 30 year-old Assistant Media Planner Bar Saphin, hailing from Gimli enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Cosplaying. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a Bentley 4 Litre "The Green Hornet". przeczytac, co powiedzial

    OdpowiedzUsuń