środa, 11 kwietnia 2012

Czizzi's Diary 11.04.2012

Teraz ja powiem swoje zdanie co do tej sprawy. Widać, że osoby które napisały te komentarz może chciały wystawić naszą przyjaźń na próbę, żeby zobaczyć czy jesteśmy prawdziwymi przyjaciółkami.?. Kto wie.?. Ale na pewno mogę napisać, że przez taką sprawę się nie pokłócimy znamy się już długi czas i nikt tego nie zniszczy. Doszłyśmy do tego sukcesu związanego z Blogiem razem i będziemy go pisać razem. Z tego co wiem ma teraz sporo nauki, tak jak ja, ale musimy to jakoś pogodzić (Blog i szkołę), ale na pewno mnie nie opuści i będzie pisać ze mną. Ona zawsze jest przy mnie gdy jej potrzebuję i mnie nie opuszcza i to się nie zmieni. Jeszcze mnie dobiła gazeta "Bravo" czytam horoskop i co mam z Miśka kłótnię, ale nie wyszedł horoskop, bo jak na razie jest zgoda. Jedna rzecz mnie zasmuciła, że Miśka mnie posądziła, że ja te wszystkie komentarze ja napisałam, naprawdę było mi smutno.
Więc kochani czytelnicy nie opuszczajcie tego Bloga, bo Miśka w najbliższym czasie na pewno napisze, no chyba, że już nie chcecie czytać, na pewno ja nikogo nie będę zmuszać :)

3 komentarze:

  1. Ejj, piszcie razem.
    To co robicie jest świetne i nie pozwólcie tego zepsuć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko razem się tak dopełniacie, i tworzycie coś fantastycznego a ja wiedziałam że nawet to nie zniszczy waszej ( jak się domyślam prawdziwej i silnej ) przyjaźni ! I to od was zależy ostateczna decyzja jaką podejmiecie a nie od kilku osób komentujących poprzednie posty ! hihi ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, nie przestawajcie pisać. A taka bzdura jak jeden czy dwa komentarze nie powinien zniszczyć waszej przyjaźni. Mam nadzieję, że nadal prowadzicie bloga razem, nie osobno. Trzymam za was kciuki <3 (a nawet jeśli jedna z was odejdzie, to bloga nadal będę czytać)

    OdpowiedzUsuń